Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: XtreamTV plugin i Enigma 2

  1. #11
    måste jag betala till Xtream editor för att kunna se min iptv. Jag kan se kanaler via dreambox men jag vill se dom via Xtreamtv plugin eftersom där kan jag lättare navigera och pausa eller stoppa filmer?

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    291
    Tackad
    25 gånger
    Ja, kostnaden är ca 150 spänn/år. Spela in kan du göra utan editorn men den är mycket smidig att välja de kanaler du vill ha i boxen
    Epg fungerar också mycket bra. xtream-editor går även att använda till annat, spelistor musik tex det ingår fem listor i abbonemanget.

  3. #13
    jag vill titta iptv via XtreamTV som är gratis för jag har redan betalat för kanaler . Vill inte betala för en editor. Tack för hj'lpen

  4. #14
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    291
    Tackad
    25 gånger
    Nu missuppfattade jag dig! xtream-tv den ligger som ett plugin när den ska användas men fungerar på samma sätt.
    Jag tyckte den var lite knölig att använda, men den är som sagt gratis. Lycka till.

  5. #15
    jag får det här felet på dreambox 800hd se (openpli) no module named xtreamtv.plugin

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-11-06, 12:22
  2. Enigma 2 på azboxen
    Av squad i forum AzBox
    Svar: 178
    Senaste inlägg: 2012-04-19, 18:42
  3. RTi Core v1.7.0 Enigma 2
    Av wba i forum AzBox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-15, 16:44
  4. Enigma 2 till MAC
    Av mikimaus i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 23:30
  5. etc/enigma/services
    Av AdslVerbe i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 06:35

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss