Vispen74, det blir nog svårt.

One-place boxen funkar så att det må vara "android" i boxen men det fungerar inte som en vanlig android TV box.
Själva appen är i stort sett special anpassat för själva boxen och säkerligen integrerat och knutet till hårdvaran, ska du få
själva appen att fungera på annan hårdvara så blir det nog ganska mycket hackande, i stort sett programmera om
stora delar av appen och det är definitivt inte värt besväret.

Det är inte samma app som man hittar på Google playstore, den är ju mer för att titta på TV-kanaler via streaming
och inte via satellite etc.

De appar som är "externa" och skilda från själva CD appen i boxen som används är SVT Play, Netflix, YouTube, Viaplay
sedan vet jag inte om man kan installera andra appar, går säkerligen men jag har inte ens kopplat upp boxen
mot ett google konto. Även om den är ansluten till Internet.

T.ex filmer och serier, catchup, HBO Nordic, Viaplay Originals, V Film, C More, SF Anytime, Nordisk Film finns tillgängligt "inne" i själva CD appen
i boxen och inte säkert man kan komma åt det via externa appar från playstore.

Jag hittade själv via kundtjänst att t.ex. deras HBO Nordic är en special anpassad grej för just CD så innehållet dyker upp först när dom
överfört grejer till sitt system. Därför ligger det efter vanliga HBO Nordic som finns på nätet där man kan skaffa abonnemang. Å andra
sidan kostar det halva priset om man nu vill ha det även om innehållet inte är fullständigt HBO utbud.