@matkoh

Du har rätt att softcam inte öppnar parade kanaler, men kajking
skriver: "Jag har Canal Digitals vita låda" och jag tror det måste vara
en TNR-2850ST-låda som är några år gammal och före den tid då du parade kanalerna.

Om det är rätt innehåller inte hans abonnemang några parade kanaler, och den
föreslagna cccam eller oscam öppnar helt alla kanaler på kortet.

VH / Bosse