Hmmmm.
Med softcam så får man inte de parade kanalerna.
Hmmmm.
Med softcam så får man inte de parade kanalerna.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
@matkoh
Du har rätt att softcam inte öppnar parade kanaler, men kajaking
skriver: "Jag har Canal Digitals vita låda" och det tror jag måste vara
en TNR-2850ST-box som är några år gammal och före den tid då de parade kanalerna.
Om jag har rätt innehåller inte abonnemanget några parade kanaler, och den föreslagna
cccam eller oscam öppnar helt alla kanaler på kortet.
vh / Bosse
@matkoh
Du har rätt att softcam inte öppnar parade kanaler, men kajking
skriver: "Jag har Canal Digitals vita låda" och jag tror det måste vara
en TNR-2850ST-låda som är några år gammal och före den tid då du parade kanalerna.
Om det är rätt innehåller inte hans abonnemang några parade kanaler, och den
föreslagna cccam eller oscam öppnar helt alla kanaler på kortet.
VH / Bosse
Tack för alla svar,då jag inte vet om kort och vita boxen är parade så lägger jag inget krut på att försöka.
Om softcam inte öppnar kanaler så är det svårt att veta om det är softcam eller parning som är bekymret.
Ett stort tack för visat intresse,ha en underbar söndag,hälsningar kajaking