Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Svt hd

  1. #11
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    789
    Tackad
    15 gånger
    Ingen pairing. Ingen modul. Men oscam och kortet i kortläsaren.

    Skickat från min ATU-L21 via Tapatalk
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2019
    Inlägg
    60
    Tackad
    7 gånger
    Men vilket nummer (box eller cam) talar du om för Canal Digital?

    Eller har Canal Digital nu släppt kravet på pairing? eller gör oscam något magiskt?

    PS. Jag blev super förvånad över deras krav på detta och då jag inte kunde använda kortet i min mottagare/TV, så skickade jag tillbaks det. Detta var sommaren 2018, men kortet var över tio år gammalt (hade inte försökt använda det innan dess). För ett annat kort med abonnemang krävde de inte pairing.

  3. #13
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    789
    Tackad
    15 gånger
    Jag hade ett abg på CD när jag beställde mitt depositonskort för ca 12-14 år sedan. Kortet upphörde att fungera för en tid sedan. Efter samtal med CD fick jag ett nytt kort. Detta nya kort fungerade inte först eftersom jag normalt använder CCcam.

    När jag växlade till oscam fick jag avkodning på hela utbudet under ett antal dagar, I min DM7020HD, som jag sedan sålt.
    Då jag även har ComHem så avbeställde jag depositioinskortet och fick pengar tillbaka.
    Senast redigerad av Stickan den 2019-10-31 klockan 20:28.
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  4. #14
    Donator
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    1 472
    Tackad
    77 gånger
    Nya kort brukar vara "öppna" för allt i någon vecka, så det är ju alltid trevligt att få nya kort :-)
    OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss