Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: callrecoder

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2013
    Inlägg
    375
    Tackad
    2 gånger

    callrecoder

    Hej jag har sökt ganska länge en HELT gratis samtalsinspelare för iphone men hittar inget.Vet nån här en bra gratis app.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2013
    Inlägg
    375
    Tackad
    2 gånger
    ingen som använder iphone här?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    May 2016
    Inlägg
    38
    Tackad
    4 gånger
    Tyvärr är det nog ganska kört. På jobbet har de storsatsat på Icrap och samtidigt finns behovet att spela in vissa av samtalen vilket inte går så värst bra. Lösningen de flesta kört med är att ringa ett samtal, sätta på högtalare och snabbt växla till ljudinspelare som då ska spela in det hela med usel, burkig ljudkvalitet. Jag har för mig att denna möjligheten dessutom försvann med någon uppdatering av IOS. För egen del har jag en androidlur med två SIM-kortplatser och jag har helt sonika slängt in mitt jobb-SIM på kortplats nr. 2. Vill inte befatta mig med Apples skitlurar eftersom det inte är kvalitet och bara blir uselt resultat när något utöver det vanliga ska göras.

    Så den bästa lösningen är egentligen, skaffa en annan lur :-)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss