Jag har haft 2 stycken vu+ duo 4k jag var inte nöjd med dem....de blir värma och hänger sig ofta...kanske jag har haft otur.
Jag har haft 2 stycken vu+ duo 4k jag var inte nöjd med dem....de blir värma och hänger sig ofta...kanske jag har haft otur.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Min Ultimo 4K är utrustad med T2-, S- och C-tuners.Alla multi, dvs totalt A-R tuner. Jag tyckte att dessa blev litet varma, så jag monterade in en liten fläkt. Surrade litet, så jag har den nu snurrande på baksidan mot tuners Helt tyst..
Hade kontakt med en lirare i Madrid. Vid +38C i rummet sommartid var det inga problem med litet hög temp. Han hade diverse mätpunker i sin box.
Några hängningar har jag inte råkat ut för. Kör multiboot.Mycket nöjd med denna box! Även om den kanske blev litet onödigt dyr.....
Senast redigerad av Stickan den 2019-11-10 klockan 22:00.
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
Min DUO 4K har aldrig hängt sig, flera månader sedan jag startade om den (då för att jag pulade med mjukvaran). Den står och tuffar på. I och för sig tittar jag väldigt lite på den och har inget behov av alla tuners. Skulle klara mig med mycket enklare box. Jag spelar inte in så jätte mycket och inget behov av att titta på flera kanaler samtidigt i huset.
Ibrahim vad kör du med för image på din vusolo 4k ?
Tyvärr, kör inte iptv.
Vad gäller DVB-textning så vet jag inte om jag har tittat så mycket på kanaler med det, kanske lite eller inte alls. ...nu provade jag i alla fall en kanal, det fungerar. (tryckte på undertext-knappen och såg att boxen skrev DVB, för att verifiera att det verkligen var DVBsubtitle).