Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: M3u till Wget, får inte till det.

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2014
    Inlägg
    41
    Tackad
    1 gånger
    Skall verkligen bara denna text in menar du, tittar man på de befintliga parabolkanalerna så är textfilen betydligt mycket längre:

    #NAME IPTV
    #SERVICE 1:0:1:0:0:0:0:0:0:0:httpborttaget/get.php?username=borttaget&password=borttaget& amp;type=m3u&output=ts:????? 0
    #DESCRIPTION ????? 0

    Bara konstatera att jag är för dålig på detta. Jag är inne i etc/enigma2 där userbouquet.favourites.tv ligger via utforskaren där boxen är åtkomlig. Där har jag redan kanaler via parabol som jag vill skall ligga kvar så jag vill inte ta bort det. Provade att lägga på även den konverterade M3u-filen ihop med parabolkanalerna men får inte till det.

    Provade även att ta bort parabolkanalerna och bara lägga in den nya filen men funkar ändå inte.


    Hatar att behöva ge upp men nu vet i tusan varför jag inte lyckas, är helt enkelt kass på detta. Borde inte vara så svårt att editera filen och lägga till det nya.

    Kan jag ha parabol och IPTV i samma "userbouquet.favourites.tv" och fyller jag bara på med IPTV-texten då eller kan jag istället lägga IP-kanalerna för sig själva vilket hade varit bättre? Så hade jag kunnat ha en IPTV-kanalerna för sig hade det varit bättre.
    Senast redigerad av hc77 den 2019-11-14 klockan 14:27.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2008
    Inlägg
    214
    Tackad
    16 gånger
    Följ anvisningarna här:
    https://iptv.community/threads/tutorial-enigma.6689/
    så kanske det fungerar

  3. #13
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    789
    Tackad
    15 gånger
    Jag har kört iptv från evybuy, men kanaler förvann, fler och fler. Idag har jag ingen fungerande iptv-kanal. Jag har kontaktat lverantören och fått svävande svar. Nu har dom uppenbarligen tröttnat på mig, för jag får inga svar när jag mailar.....
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  4. #14
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Som sagt var. Diskussionen får inte spåra ut och börja handla om illegala leverantörer av IP-TV.
    Låser tråden!
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


Liknande ämnen

  1. [LÖST] lyckas inte få till recording till min NAS
    Av ljudnisse i forum Vu+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-03-21, 13:34
  2. Kan inte ansluta till min box.
    Av nixxz i forum Vu+
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-02-02, 12:40
  3. Får inte till MII med NPF
    Av realsimba i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-01, 23:02

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss