ricki, visst är det så men det går inte att lyssna med CDs original box "one place", det gick med den tidigare boxen och på den vita. Men det kanske är jag som inte vet hur man gör, jag har inte hittat något i alla fall så lite besviken är jag på att CD tagit bort denna möjlighet. Ljudet blir ju prima när man kör ut det i HIFI, bra mycket bättre än den risiga FM-mottagningen jag har. Vissa SR kanaler är OK i stereo men dom är sådär. Ljudet är så rent via satellit eller om man kör via streaming.

Det jag gjorde förut var att lyssna mycket på musik via radiostationer som sänder via CD satelliten från öst Europa. Även om det är reklam så är det perfekt för man fattar inget av reklamen eller radiopratet, det enda man hör är musiken så man kan jobba på med annat och inte störas av en massa pladder. Fördelen med att inte förstå språket och bara behöva ta del av musiken så att säga.
Borde nog fixa så jag kan göra det igen.

Vi får se vad som händer nu när det är allente och allt, kanske blir förändringar igen och en massa box byten, suck.