Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Inspelnoingar som bara dyker upp?!

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    435
    Tackad
    26 gånger

    Inspelningar som bara dyker upp?!

    Någon annan som varit med om att det plötsligt finns program inspelat något program som råkat gå i repris.

    Jag var med om det här med min gamla box som hade en gammal buggig vix installerat på.

    Men nu har jag upplevt samma sak med en helt annan box och openpli!

    T ex min box har spelat in svenska fall, jag har haft serien inspelat så den skall spela in en gång i veckan på loop (eller hur serien nu gick). Sen när den slutade raderade jag bara inspelningsschemat. Men fast den inte står med där har den nu spelat in det igen.
    Samma sak hände med en film som jag hade en engångsinspelning på.
    Varför blir det så?

    En annan sak som nån klok person kanske kan svara? När man raderar bort inspelningar hamnar det ju i skräpkorgen. Men när man tömmer skräpkorgen så tar det tid att få ytterligare utrymme tillbaka till hårddisken. Har boxen nån gömd cache nånstans? Hårddisken är på 2TB. Tror dock inte det är hårddisken som är problemet då även här betedde sig min gamla vixbox precis likadant som helt ny och den hade 1TB hårddisk (som för övrrigt fungerar helt okej fast boxen sagt upp kontraktet). Dessutom har jag för mig även att duo2 boxen beter sig likadant som har en 500Gb hårddisk.

    Ps. ingen av vu+boxarna inkopplade på internet nåt mer, jag blev utsatt för hacking en gång i tiden! Men är som sagt helt omöjligt nu!
    Senast redigerad av kisumisu den 2023-07-10 klockan 12:00.
    Openpli 7.2 VU+Solo2
    Openpli 7.2 VU+Duo
    Openpli 7.2 VU+Uno
    Openpli 7.2 VU+Uno
    Openpli 7.2 VU+Uno
    Android 7 KII Pro (DVB-S2, DVB-T2)
    Android 7 KIII Pro (DVB-S2, DVB-T2)

    Gibertini 1.2M (28.2E)
    Torroidal 90cm (5W), (1W), (5E), (13E), (19E)
    Marksända kanaler från Svenska Kalix och Finska Tervola masten.

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-03-13, 12:35
  2. Windows Installer ruta dyker upp överallt
    Av linuskatten i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 18:13
  3. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 19:53
  4. Får bara in C+
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 13:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss