Finns det nån bra sida där det finns adresser till alla gratis och lagliga IP-tv kanaler?
Finns det nån bra sida där det finns adresser till alla gratis och lagliga IP-tv kanaler?
Nu har jag fixat till det genom att "klistra och kopiera" . Nu har jag bara ip-kanaler på min Vu+.![]()
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
Har skickat PM och tror det bäst inte dela sidan överallt öppet.
Är nog lite gråzon de där angående lagar och laglighet.
Många länkar slutar funka fort osv andra kräver VPN till de specifika landet man vill se osv.
Medans andra rullar på hursomhelst.
Vissa kanaler har okej bildkvalitet medan andra hackar eller har dålig bitrate. Men bara o experimentera och kul med äkta freetv.
Senast redigerad av kisumisu den 2025-02-05 klockan 22:21.
Openpli 9.1 VU+Solo2
Openpli 7.2 VU+Duo
Openpli 7.2 VU+Uno
Openpli 7.2 VU+Uno
Openpli 7.2 VU+Uno
Android 7 KII Pro (DVB-S2, DVB-T2)
Android 7 KIII Pro (DVB-S2, DVB-T2)
Gibertini 1.2M (28.2E)
Torroidal 90cm (5W), (1W), (5E), (13E), (19E)
Marksända kanaler från Svenska Kalix och Finska Tervola masten.
Nu har jag trasslat till det! Skulle uppdatera ip-kanallistan. MEN, jag råkade radera listan. Jag har totalt glömt hur jag skall få in listan med Dreambox EDIT. Får bara felmeddelande.
Vad gör man??? Börjar bli gammal.....
_______
Glöm detta, fick fram kanalernaMen minnet........
Senast redigerad av Stickan den 2025-04-18 klockan 16:26.
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
https://www.linuxsat-support.com/thr...ayer/?pageNo=1
Ett bra alternativ om man vill göra det enkelt för sig.
Kan förresten passa på att tipsa om ett tillägg som heter Xstreamity som funkar kanon. Finns att ladda ner lite här och var om du söker på det. Både fint gränsssnitt och stabilt för strömmande kanaler.
med JediMakerXtream och login information i filen playlist.txt så bygger du upp en Bouquet från din p-leverantörfinns i openpli vanliga plugin service under extension tillsammans med Xtreamity
![]()