Nix och jag hoppas jag slipper sådant då det hela startade kring 2017, riktigt många år att få räkning efteråt
Nå som tur är finns inte Viasat nåt mer och jag har faktist ett abbonemang hos Allente som Viasat är numera. Även om det går via parabolen då.
Det var det jag undrar också att har dom luskat ut att jag har fiber och vill typ att jag skall så småningom gå över till fiber tv.
Dom har ju faktist terrat mig genom telefon (om olika abbonemang som jag sagt nej till).
Nästan tvingat mig att byta box, fått ljuga ihop att jag har tv med inbyggd sattelitbox.
Slutade först efter att jag bytte telefonnummer till 070 1234567 på minasidorVill dom mig nåt så får dom skicka brev och det har jag inte fått.
Är det någon annan här som har nånslags "stadsnät" men använder mobiltbredband och parabol = samma sak som jag??
Är ju kanske Allentes strategi nu när vanlig tv skall släckas kanal efter kanal när dom tom gör mest reklam om just streaming och IP tv.
Blir ju svårt bortförklara att man inte har fiber
Fast jag kommer säga upp skiten med anledningen att jag kan inte ha fibertv på stugan! Den dagen sattelittv släcks.
Sen får det bli piratiptv för hela slanten på mobilt bredband![]()

Vill dom mig nåt så får dom skicka brev och det har jag inte fått.
Svara med citat