Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Jag har ett litet problem..

Jag har ett litet problem..

För några veckor sedan gick det utmärkt att remota in koderna på Thomson DSI35TH box...men dom 2 senaste gångerna har det inte fungerat..Det är som på Comhem 3 försök sedan stopp...Det kommer upp en ruta " Kan bara byta pinkod 3 gånger per dygn " Är det någon annan med sådan box som har fått samma problem ???

LillTroll
    Gäst
    he he. söt bild =)

Jag har ett litet problem..

Jag har märkt samma sak när jag testade med guldkort.
    Ska prova funcard slipstream med lcd-flaggan på, vad jag har förstått så ska det funka då.

lcd flagga ???

Jag har funcard med slipstream och i början så funkade det felfritt men så var jag tvungen att testa ett GK och efter det så vill inte ens mitt Funcard funka...."att remota"
    Vad gör jag för att få lcd flaggan kanske nått jag missat :shock:

Gäst
    Läs slipstream.htm. Editera din ext eeprom och aktivera LCD. Slipstream tar då hand om problemet du har. Om din box nu är låst måste du vänta till låset släppt. Men sedan med Slipstream (LCD) kommer det inte att låsas igen. Du får istället felaktig kod varje gång med det bortser du ifrån och kör vidare.

/Spock

Du menar...

Att "Timelock Disable" skall vara i bockat i Slipstream Edit....

Gäst
    Ja.

/Spock

Okej...

Då fattar jag..hmmm hade det på första kortet jag gjorde det funkade bra nästa glömde jag det och kunde inte fatta varför det inte funkade men nu vet jag ....JÄTTE TACK :wink:

Gk?

Gäller det gk?

Gjort 2 kort där det funkar bra tills för nån veckas sen. Går att knappa in 3 koder sen ballar det ur.

Frallan

Liknande ämnen

1. Ett litet problem med 7025
    Av tonysat99 i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 08:28
  2. Litet problem i w2k
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 18:49
  3. Har ett litet problem.
    Av ostmacka i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-07-11, 06:23
  4. [LÖST] Ett litet tips...
    Av Kolvastång i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-02-03, 18:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss