Vet någon var man kan hämta au filer till guldkort?
MVH
lol
Vet någon var man kan hämta au filer till guldkort?
MVH
lol
Svaret på din fråga är JA!Men det är också det ända svar du får av mig i denna fråga!
![]()
majos :smile: :smile:
Sök... det är inte så svårt att hitta bara man vill.
Asså denna snikna stil fattar ja inte. vet du en bra sida så kan du väl dela med den på detta forum. Själv försöker man hjälpa så gott man kan på de frågor man har kunskap om. Om alla hade svarat som du skulle detta forum inte bli attraktivt och hjälpande för de som behöver över huvud taget.
SÅ SNÄLLA, ANSTRÄNG DIG, ANVÄND TANGENTERNA PÅ DITT TANGENTBORD OCH BESVARA DOM FRÅGOR SOM DU KAN BSEVARA!!!
Anledningen till att dom flesta inte kan titta gratis på CD, Viasat, Comhem och Senda inom kort är just den att allt är för tillgängligt, när en svensson kan läsa sig till och bränna ett kort inom ett par timmar då är det inget bra... Och vad är det som säger att Larsolof inte tänker tjäna pengar på sina nyinförskaffade au-filer?
Freetv i längden = begränsad info.
Och hade han frågat något annat än efter just au-filer hade han säkert fått hjälp också! Det är inte så jobbigt att slå in några koder var tredje vecka...
Han frågade om vi visste var filerna finns, eller hur? Vem har sagt att dom alltid finns på en url? Dom jag har finns ju i min dator, så nu kanske även du fattar, varför jag inte delar med mig till nån jag inte känner, eller ska jag ge tillgång till min dator, menar du det?Ursprungligen postat av klas
majos :smile: :smile:
Folk ska ju inte tro att dom kan få allt serverat på ett silverfat.
Vill man ha mk nycklar kan man alltid gå med i ucs och hoppas på det bästa.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
OK gräver ned stridsyxan!!!!!!!!!!!!!
:smile: :smile:
/klas
Någon som vet var man får tag på filer till boxer?
///Linus