Någon som kan berätta hur man gör, program guider etc..
/ :?:
Någon som kan berätta hur man gör, program guider etc..
/ :?:
Du hittar svaret på din fråga :arrow: http://guider.comhit.net/
Mvh // tropical
Ok men jag hittar bara hur man gör au osv.. Är det samma sak, Man anv MKext eller via tool ??
Personligen så tycker jag att Viatool är mycket bra .
Mvh // tropical
för att kopiera ett guldkort använder du tex mp 0,9. stoppa i kortet du ska läsa av,under fliken pic väljer du guldkort trycker sen på läs, stoppa sen i ett tomt guldkort och tryck på programera, är picfilen låst så kan du läsa av kortet iallafall men du får lägga till en ny pic geo 32 eller 34, du får även programera om det kort du läst av det står säkert mer i guiderna att läsa, bara att kika runt.
mvh qrippe
vKan jag radera de kortet som man läser av ?
Om du klickar på radera av misstag.
Om jag använder tex multiprog 0.90 och väljer PIC -fliken för att kopiera ett GK. Sätter i det kort jag ska läsa av --> sen trycker på LÄS,, (kort läses då av ? ).. Efter att det är läst byter jag kort till det nya & trycker PROG. Sen ska allt vara klart ? . Behöver ej ladda filer etc , inget försvinner på orginal GK ?
/Gussi
Måste man gör adenna med MP finns det inget annat program som man kan läsa av kort med. Jag kan nämligen inte andvända de programmet (jag har inte mp brännare, om det är därför vet jag inte men....)