Hej allihop kan någon säga om det finns p-kort till kanal digital,och isåfall var jag hittar dem.
MvH
Göran2
Hej allihop kan någon säga om det finns p-kort till kanal digital,och isåfall var jag hittar dem.
MvH
Göran2
Nej , det finns ingen piratkort till canal digital. Däremot kan du skaffa en modul till din dekoder ( beroende för vad du har för dekoder ) och köra viasat .
Mvh // tropical
tror jag du får den info. du behöver
Det går inte att göra piratkort till Canal Digital. Det finns visserligen komersiella kort (Pentacard) som kostar en massa pengar men det är inget rekomenderat köp (bättre att ge pengar till CD då.)
Så SLUTA fråga om det går att göra kort nu är ni snälla.
/dessutom finns all information i forumet....sök
Mvh. p.son
det finns funfiler,silver,penta,mmdet är bara att leta kan ej ge er någon adr m.v.h.wiggen
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
I nuvarande läge öppnar endast pentacard (omega) Canal Digital.
Filer för fun, silver, guld etc som är avsedda för Conax CAMar är för att tunnla andra CA system igenom Conax protokollet. Tex kan man titta på Viaccess kanaler fast man har en Conax CAM. Fun, silver, guld och liknande enkla kort kan aldrig klara att dekryptera RSA kodade system som Conax och Cryptoworx.
/Spock
@Spock
Berätta gärna mera om detta och hur man gör praktiskt.Filer för fun, silver, guld etc som är avsedda för Conax CAMar är för att tunnla andra CA system igenom Conax protokollet. Tex kan man titta på Viaccess kanaler fast man har en Conax CAM.
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
Är oftast upptagen dagtid!
Det är bara att köra BB AIO filer, finns för både Silver och GK, tar allt utom Conax och dom krypteringar som slutar på 2.
Siddfun9 om du vill ha Funcard, samma utbud.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Någon som har fått detta att fungera. Jag har hittat både filer och editorer men de kort jag gjort fungerar inte i någon av de mottagare jag testat.
Någon som har ett fungerade exemple så vore jag tacksam.
Skulle detta fungera i CD spärrade mottagare?
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
@B Nice
Tänkte du på det jag skrev?
Du måste ha en Conax CAM 4.0, Joker eller dyl det går inte på embedded
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
@T-bird
Ja jag tänkte på det du skrev.
På de filer jag laddat ner så finns det en del filer broende på vad man har för Cam. Exempel på filer är bb_aio_flash_others.hex, bb_aio_flash_samsung.hex och bb_aio_flash_ext_conax_cam.hex.
Jag tolkar det som det finns filer beroende på vad man har för mottagare men om det är som du säger vilket säkert är rätt så fungerar inte dessa filer. Eller?