Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: ny kort till comhem

har du inget bättre för dig än bara driva med oss snorkuk

Gäst
    @lovecard,
    Vad är ditt problem?

/Spock

håller med lovercard lite faktist där...

fast jag skulle inte vilja uttrycka mig så som du gjorde.... men va fan spock... du ska ju vara en hjälpande hand i detta forum... du är ju ändå en av "crew members"... du ska ju fan inte driva med oss...

tänk om alla drev med alla i detta forum... va fan skulle inte det likna... som ett zoo skulle jag säga

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    1) Skriv frågan så man fattar den.
    2) Hör det till en annan tråd, håll den där då.. Skapa inte ett nytt inlägg
    3) Sarkastiska svar är ej nödvändiga.
    4) Vårda språket.
    5) Ha en trevlig helg.

Citat Ursprungligen postat av ray
    1) Skriv frågan så man fattar den.
    2) Hör det till en annan tråd, håll den där då.. Skapa inte ett nytt inlägg
    3) Sarkastiska svar är ej nödvändiga.
    4) Vårda språket.
    5) Ha en trevlig helg.
    förstår inte riktigt vem du vänder till nu med detta som du skrev...

men om det är så att du menar mig.. så borde du nog ta ett titt på vad spock skrev i denna tråd... att han bara drev med oss... liksom klart man blir lite upprörd när han gör så... han är ju en hjälpande hand i detta forum och inte tvärtom... och det med att vårda språket.. jag skrev inget förolämpande eller nåt i den stilen...

Ha en trevlig helg

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    tar du åt dig så är det så, jag skrev åt alla som kan tänkas ta åt sig.

jag tar inte åt mej.. men jag tycker att dessa regler borde gälla alla...inte bara vissa...

så med andra ord "Comhit crew" får göra som de vill.. säga vad de vill med mera... är det så du menar

Gäst
    När jag skrev nonsens inlägget (det 1:a) trodde jag faktiskt att det sunda bonnförnuftet hos forumets medlemmer skulle räcka för att inse att det bara var ett dåligt skämt.

Jag hade fel men rättade till misstaget genom att:

1) Klargöra vad tråden egentligen handlade om, nämligen kenta1's problem med avstängning av box.

Är det någon annan som också har avstängningsproblem? Posta hur man isåfall kommer runt det här.
    2) Klargöra att hexkoderna som postades i tråden faktiskt bara var trams och inget annat.

PS. Glöm koderna i tråden, det är bara trams DS.
    Alla gör vi misstag och det är jag den förste att erkänna. Men, när jag väl insåg mitt misstag och förökte rätta till det verkar saker och ting ha gått riktigt fel. Men vad skulle jag gjort istället för 1) och 2) ovan? Ett alternativ hade att varit att struntat i detta och låtit folk som undrade fortsätta att undra.

Sakliga kommentar mottages gärna,

/Spock

jag...

...Tycker att vi bör stänga denna tråden.Visst kan jag tycka att Spock gjorde ett fel här.Hade vi andra som inte är "crew" medlemmar gjort så här hade det väl blivit gult kort.Men saken är den att vi snabbt glömmer vad Spock har gjort för oss.Titta bara på hur många inlägg han gjort och hur många han faktiskt har hjälpt!Det är mycket lättare att ge någon dålig kritik än att berömma.Jag tycker att Spock gör ett mycket bra arbete.Bör dock sluta med vilseleda oss nybörjare.Men Lovecard vilket språk,samt ton du använder.Det är nästan jag tycker att det borde vara åldersgräns för att vara medlem här.Sköt om ER! :evil:

Håller med Mr.F
    Mvh // tropical

Liknande ämnen

1. 1 st Extra kort till comhem ?
    Av Robsson i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 20:52
  2. Kort till comhem
    Av hemma2 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 20:43
  3. cs och dvb-c kort till comhem
    Av Teeo i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-13, 14:50
  4. Comhem till boxer samma kort??
    Av zupe i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 01:19
  5. P-kort till Comhem till salu?
    Av Kosovo i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 16:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss