Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: hjälp

Lillebror
    Gäst

hjälp

ops: någon som kan hjälpa mej får ej rätt på mitt comhem kort vissa kanaler funkar ej snälla hjälp
    Jag har GK och det är ej AU

Samma här tyvärr :? Jag hoppas nån av er här på forumet vet va felet ligger.. :smile:

Dartman..

vilka kanaler är det som inte funkar..

Pröva med FUNCARD

Hej..

Har fått reda på att det är o8 nyckel som gäller idag,inte för att jag vet vad det betyder iaf.
    Sen är det alla kanaler utom tv1000,cinema,ppv,canal+,gul,blå.som inte funkar.
    zap kanalen funkar inte heller.
    Hoppas jag får skriva dom här utan Varning :smile: .
    Funkar det inte snart Så får jag får väl vänta tills dom ändrar till det jag hade förut..

mvh Dartman 8) ..

ett funcard med slipstream filer löser alla problem.. :lol:

08 nycklen är en sk fallbackkey. Den används ibland som frivisningsnyckel, eller om problem uppstår så går de över på den nyckeln. Den är samma på alla orgkort och ska ligga med när man lägger in sin provider. Har man inte den nyckeln inlagd i sin provider spelar det ingen roll om man har funcard eller gulkort etc.

Lillebror
    Gäst

Re: hjälp

Citat Ursprungligen postat av Lillebror
    ops: någon som kan hjälpa mej får ej rätt på mitt comhem kort vissa kanaler funkar ej snälla hjälp
    Jag har GK och det är ej AU
    Jag tackar alla som hjälper till och svara tack

Hej alla ..

Jag måste åxå Tack er för all hjälp med ert Kunnande med våra Problem.
    Ja ska kolla med min leverantör hur det ligger till med den biten pressvempa.
    Ja måste åxå få Gratulera till Familje utökningen som jag har läst här i forumet.

mvh Dartman..

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss