Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Ucs2000.

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Ucs2000.

Jag läste ett inlägg här där UCS2000.
    dök upp, vad är det för sida,jag vill gärna veta om det kostar något innan jag registrerar mig på den.

Det enda det kostar är den tid och energi du lägger ned.

Så anmäl dig du och känn dig välkommen i gänget
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag har delat ut Mk nyckel på ucs, frågan är nu om det är jag som ska akrivera det eller nån annan ?
    Mvh // tropical

Du ska ALDRIG aktivera nått själv.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

ok. Men varför och vad händer om man gör det ?
    Mvh // tropical

Tanken är ju att du delar med dig av en fungerande nyckel, sen är det upp till andra medlemmar att se på och bedömma om det du delar med dig av är rätt/riktigt.

Har inte blivit riktigt klok på varför aktivera funktionen finns för den ställer till mer problem än nytta tycker ivf jag, hade vart bättre med bara ja/nej valet, men den kanske är tänkt till next key för OP nycklar

men utan att det är aktiverat så kan man varken rösta ja eller nej .
    Håller man musknappen över aktivera knappen så står det att :
    Tryck om du VET att den här nyckeln används just NU .

Jag vet att den används så jag får väl avvakta då ....
    Mvh // tropical

Detta är från keycops sticky på vkeys

As some people tend not to read older posting in this forum (or even their PM's), i think it is time to say something about sharing and voting again:

When sharing keys, please follow some simple rules:
    ONLY share keys that YOU personally tested as working.
    remove the keys yourself, when they are no longer working.
    only share the keys in those sections where they belong.
    NO pmks in MK-sharing, only in opkey-sharing !
    NO betacryptkeys in the irdeto-section !
    do NOT post the same key under 2 different idents (or even more) !
    do NOT post keys for idents that are no longer in use !
    Issuer MKs belong to the issuer ident,
    do not share them under provider idents !
    If you did share a key wrongly you can remove it yourself.
    Do NOT activate the keys yourself !
    when voting for keys:
    test the keys before voting YES or NO.
    and make sure you know what you are doing...
    take care before saying NO to a MK as the update may take a while
    take even more care before saying NO to HMK as those are not easy to verify as non-working.
    if those rules are not followed, penaltys will happen.
    keys posted more than once or in wrong sections will be deleted, the poster will loose ALL yes votes on ALL his shared keys.
    if those wrong postings/votings continues, will the poster be banned from sharing/voting for keys. Even strongers measures can still be taken.

Al.aska
    Du kanske inte kan rösta ja/nej på dina egna nycklar men jag kan det oavsett om dom är aktiverade eller ej

Tjena,

Är ny på det här med UCS men skulle gärna gå med och dra mitt strå till stacken så att säga.
    Vet vad det går ut på och hur det funkar men frågan är: Om jag gör det från jobbet och sitter bakom brandvägg o dyl, funkar det då? Kan "chefen" och IT-avd se vad jag sysslar med? Om den jobbar i "det tysta" i bakgrunden, kan det märkas eller på något sätt störa andra delar i nätverket? :?: :?:

Det beror väl på vad du jobbar med , programmet i sig stör ingen men processorns kapacitet blir lite sämre , mao datorn blir lite långsammare .
    Men som sagt var , har du vanlig kontorsjobb så tror jag inte att det spelar nån roll . :P
    Mvh // tropical

Liknande ämnen

1. Ucs2000
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 67
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 07:30
  2. Ucs2000
    Av |AMD| i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 15:27
  3. Ucs2000?????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 16:12
  4. ucs2000
    Av jimma i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 21:44
  5. UCS2000
    Av Gottis i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 06:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss