Mycket av den dåliga stämningen kan bero på dels att de flesta leverantörer kommer att byta kodsystem och att det ställs samma frågor om och om igen angående detta. Så det blir ganska jobbigt i längden att svara på samma sak hela tiden.
Den andra grejen är att folk aldrig läser reglerna i detta forum. Jag började med pirat kort i våras (April) och innan jag hittade detta forum så kunde jag inte ett smak. Jo, det tog ett tag innan jag läst igenom alla regler och guider och jag ställde till och med lite dumma frågor men fick då som svar att frågan redan var besvarad och därmed var det bara att leta. Så om jag kan göra detta och lära mig ganska mycket på kort tid så kan väl andra personer göra likadant. Det går inte att förklara hur man gör att AU kort bara genom att skriva i detta forum utan man måste läsa "ALLA" guider för att förstå hur det fungerar.
Nu är det så att även jag har tröttnat lite men det beror på de två faktorer som jag skrev om. Jag löser fortfarande alla meddelanden som skrivs men orkar inte besvara en del för som sagt de är ju redan besvarade.
Tack för mig!!
PS Vi får alla försöka att behålla den goa stämning som hör i våras annars så är det lika bra att lägga ner forumet DS