Är M2 kort Megapic kort...? nån läng där man kan köpa dom,ser ut som sat.nu har slutat att sälja kort.
Är M2 kort Megapic kort...? nån läng där man kan köpa dom,ser ut som sat.nu har slutat att sälja kort.
Varför skulle någon vilja köpa M2? Urkass Conax emu och kan inte användas till något annat system än just Conax och där finns inga publika nycklar.
/Spock
M2 kan man använda till mycket
det är bara fantasin som stopar
tex is-skrapa. namnbricka eller som scarface
M2 kort kan du använda till allt, det är bara ni som kan inte.
@cupo
Desto större anledning att inte köpa ett M2. Sämsta valet man kan göra. M2 är ett Atmel kort med eget OS. Allt för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Mycket bättre med Titanium där SDK finns att ladda ner och godtyckliga system kan implementeras. Dessutom är Conax koden för M2 det lamaste jag sett hittills, en riktig Kalle Anka emu.
/Spock
M2-filer kommer att finnas på nätet inom ett par veckor!
Det här är ett exempel på inlägg som jag har väldigt svårt för.Ursprungligen postat av kronblom
Har du information att delge oss andra så redovisa gärna källan för det.
Om du inte kan säga nått mer så hade du inte behövt säga nått alls.
Jag är mycket väl medveten om alla rykten som härjar nu, men än sålänge är det just bara rykten.
Det finns ingen anledning att sprida dessa vidare
T-bird
Idag finns det redan filer till M2 kort i conax för bulgariska kanaler (på Thorn).Titanium kort är bättre men jag kör vidare med M2.Förresten man tittar utan kort med Samsung 9500 Via CI.
@T-bird,
Håller med till 100%. Det är otroligt vilka ogrundade rykten som florerar i denna hobby.
Det är mycket möjligt att det Kronblom stämmer men det är meningslöst att starta ett rykte innan det är sant. Kommer det publika filer kommer ingen att behöva leta efter dom, det kan jag lova.
@cupo,
Min poäng är att jag tycker det är fel att köpa ett kort där utvecklingsmiljön inte är publik och avråder därför det bestämdaste. Det är helt enkelt inte sunt. Hoppas du inte tog åt dig personligen av min kanske bryska post.
/Spock
För att bedömma ett påstående måste man veta var infot kommer ifrån annars är det i mina ögon bara ryktesspridning och värdelöst vetande.
Att key 20 är ute för Bulgarian mux är ingen hemlighet så vi kan väl prata om hur den fungerar istället. Eftersom nyckeln är ute så kan den ju användas till dom kort som kan hantera det (om den nu fungerar)
@cupo
Ska man tolka ditt inlägg att den är OK?