Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Ang.nya Comhem korts tråden...

  1. #1

    Ang.nya Comhem korts tråden...

    så tycker jag att Ni skall vara försiktigare med rensningen av den.Jag vet att mycket bara är rykten och spekulationer just nu.Men jag tror så här,rätta mig gärna! Att all information man har just nu förrutom att comhem har tecknat avtal med Conax är spekulationer.
    Skall man då inte kunna komma med spekulationer i tråden utan att efter någon månad se sitt inlägg raderas.Det kan faktiskt vara så att en mycket värdefull spekulation försvinner som i slutändan kanske var mycket viktig.Jag tror inte någon än så länge vet så mycket om detta att de med 100% kan säga att den andre har helt fel.Kanske är jag fel ute här,men ville gärna ta upp det.//MVH :roll:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  2. #2
    :shock: Det ligger nåt i det faktiskt...... :?
    Carpe Diem

  3. #3
    Japp. Håller med Mr.F där.

  4. #4
    @Mr.F
    @alla
    Jag förstår dina synpunkter och till viss del har du rätt.
    Fördelen med ett forum är just att man har alla gamla inlägg kvar, det blir som en kunskapsbank.

    Problemet när man har en klistrad som blir på så många sidor är ju att dom få inlägg som var intressanta lätt försvinner i den stora massan.

    Nu var det jag som gjorde rensingen och då blir det naturligtvis min bedömning som styr, jag kan mycket väl ha gjort fel vid nått tillfälle och om någon känner sig trampad på tårna av att ett visst inlägg försvann så ber jag om ursäkt.

    Det vi kan diskutera är hur vi ska hantera sånt här i framtiden.

    Ska man lämna den som den är?
    Om man rensar vem skall bestämma vad som skall vara kvar?

    Man kanske kan ta bort klistringen och låta den glida med bland alla andra och ska en ny klistrad?

    Kom gärna med åsikter, för det är ju meningen att om inte alla så åtmindstånde majoriteten av medlemmarna ska kunna känna sig nöjda.

    mvh
    T-bird

  5. #5

    T-bird

    Först måste jag säga att jag tycker du gör ett otroligt jobb här i forumet!Mycket kunnig!
    Jag personligen känner mig inte trampad på tårna,utan är bara rädd att vi förlorar något som vi har nytta av om det rensas för fort.Det måste vara svårt att veta vart man skall dra gränsen i allafall i denna aktuella tråd,som faktiskt nya Comhem kortet faktiskt är.Det kan inte vara lätt att veta vad som är av värde eller inte då man knappt har någon fakta alls.Det är just därför som det bör rensas försiktigt i just denna tråd tillsvidare.
    Kanske skulle Ett tips kunna vara att medlemmarna blir informerade några dagar innan rensning sker i denna tråd och påsåvis ha tid på sig och spara inläggen .Skulle man trots detta inte ha sparat informationen i inläggen finns det med all sannolikhet någon annan utav comhits medlemmar som gjort det och kan skicka PM till en.
    T-bird jag tycker inte att du gjort något fel.Du gjorde bara vad några önskade skulle bli gjort!//MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

  6. #6
    Jag önskar fler tordes ha en åsikt och säga vad dom tycker.
    Konstruktiv kritik kan bara göra forumet bättre.

    Att lägga ut en varning innan man rensar är en god ide som jag tar till mig.

  7. #7
    Håller med, ni gör ett otroligt jobb och det inte heller min mening att "skälla" utan mer bara markera min åsikt att precis som du säger det blir som en kunskapsbank-bibliotek eller vad man vill kalla det. Keep on the good work. 8) 8)
    Carpe Diem

  8. #8
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Jag tycker att vi kan göra såhär:

    Vi tar bort klistringen på den som finns nu och gör den till ett vanligt inlägg.
    Sen skapar vi en ny klistrad där det endast går att läsa, förutom för comhit crew som kan klistra in andra inlägg i det inlägget. Dvs. vi klistrar in inlägg som vi tycker är viktiga, och som kan ge något.

    Vad sägs om det?

  9. #9
    :idea: :idea: Perfa, splendigo :roll: :roll:
    Carpe Diem

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av ray
    Jag tycker att vi kan göra såhär:

    Vi tar bort klistringen på den som finns nu och gör den till ett vanligt inlägg.
    Sen skapar vi en ny klistrad där det endast går att läsa, förutom för comhit crew som kan klistra in andra inlägg i det inlägget. Dvs. vi klistrar in inlägg som vi tycker är viktiga, och som kan ge något.

    Vad sägs om det?
    Det tycker jag låter vettigt.

    För att även denna tråd håller på att gå åt .............. :!: :lol:
    Mvh // tropical

Liknande ämnen

  1. MII-tråden
    Av JP 34 i forum Canal Digital
    Svar: 141
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 19:00
  2. Bil tråden
    Av darude i forum Övrigt
    Svar: 59
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 20:10
  3. Varnng - Pirat Korts Nasare.....
    Av comzed i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 17:10
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-12, 23:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss