Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Nybörjarhjälp?

  1. #1

    Nybörjarhjälp?

    Vi har haft ett kort som en bekant sålde till oss för 300 kronor, det har fungerat finfint i ett par månader - men sedan la t.ex. PPV av (slutade vara "gratis") och nu har även de flesta andra kanalerna ballat ur (Canal+ mfl.) detta fungerade klockrent i mer eller mindre 5-6 månader, och nu undrar jag om detta kort blivit fullständigt obrukbart?

    Hur går jag tillväga framöver om jag vill leka PPV & Canal+ mfl ? Skicka gärna PM, så undviker vi eventuella forumregelbrott.

  2. #2
    För det första ska du va glad över att det har fungerat i 5 -6 månader.
    Ditt kort behöver uppdateras med nya koder . Det finns två sätt för dig att göra.
    :arrow: Antingen lämnar du tillbaka kortet till han som du köpte den av och låta han fixa det :wink:
    :arrow: Eller så gör du en sökning i forumet ,du kommer att hitta jättemånga svar på just det problem som du har.
    Mvh // tropical

  3. #3
    vilket du borde nog ha gjort först... att leta här på forumet...
    för de frågor som du har ställt nu har besvarats typ en sådär femti elva gånger

  4. #4
    :roll: Jag skulle tro att du har öppnat ett originalkort av en amatör. Hade ett liknande och det funkade till och med kortare. Jag tror att kortet är värdelöst utan åtgärd.Begär att han som gjordet fixar till det. :wink:
    Carpe Diem

Liknande ämnen

  1. Nybörjarhjälp
    Av krasenpaskaa i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-05-20, 23:11
  2. Nybörjarhjälp!
    Av DanSon i forum Viasat
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 23:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss