Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Sagem Itd 632

MAZDA
    Gäst

Sagem Itd 632

HEJ JAG HAR PRECIS SKAFFAT MIG EN SAGEM ITD 632 MEN JAG FÅR EJ IN NÅGRA KANALER!! SKA BOXEN FÅ IN KANALER UTAN KORT?? DET GÅR EJ ATT LÄSA KORTET VAD GÖRA?? JAG HAR INGEN SIGNALSTYRKA NÄR MAN KOLLAR BOXENS STATUS!!!!! TACKSAM FÖR HJÄLP!! :roll:

Vad har du för antenn?

Utan kort ska du kunna ta in alla SVT's + 4:ans kanaler

PS: Ta bort CAPS LOCK innan du postar

T-bird skrev

"Utan kort ska du kunna ta in alla SVT's + 4:ans kanaler"

De e väl bara svt:s kanaler som går att se utan prog.kort.
    eller har jag missat nåt radikalt här!!!??

/klas

Du kan ha antennen riktad mot en sändare som inte sänder digitalt
    gå in på boxers hemsida och ta reda på vilken sändare du ska rikta antennen på.

@Klas
    Du kan ha rätt jag kanske minns fel, har en Robert på landet så jag kan inte kolla nu.

Men det finns ivf minst SVT att se utan kort så att han kan kolla att han har signal

MAZDA
    Gäst
    jag har centralantenn+kabel tv i utaget bor i hyreslya!!! kan det ha något att göra att jag inte får in någon signal??? de går ej att läsa kortet står det!!!! är det kortfel eller boxerfel???

De låster som kortfel men sen vet jag att boxer avråder och säger att du inte kan ha en boxer i ett hyreshus. Sen om de stämmer eller inte de vet ej fan, men de svaret fick jag av boxer.

//Stimo

MAZDA
    Gäst
    det verkar konstigt för det har jag inte hört något om!!! men om man kör via bordsantenn så borde det fungera!!!

Eftersom du har kabeltv där du bor så är alla Boxers signaler bort filtrerade, det är kabelbolaget som har full kontroll på vad som finns i sladden.

Om du kan få signal med bordsantenn eller inte beror mycket på förhållandena där du bor, prata gärna med din lokala TV-handlare dom brukar ha koll på vad som funkar

Liknande ämnen

1. Sagem box
    Av thorkild i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-06, 12:35
  2. sagem itd62 mot sagem idt64.
    Av hendrik00 i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 20:10
  3. Vilken är bäst ? SAGEM ITD 62 lr SAGEM ITD632
    Av chef i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 10:15
  4. Sagem G5?
    Av SvenP i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 09:24
  5. sagem
    Av Tonta i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 20:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss