Har hört att det ska finnas ett sk banan program till viasat som är au och fungerar bra! Finns det någon som vet var jag kan få tag i det eller ett annat bra au prog som fungerar, Tacksam för svar
Har hört att det ska finnas ett sk banan program till viasat som är au och fungerar bra! Finns det någon som vet var jag kan få tag i det eller ett annat bra au prog som fungerar, Tacksam för svar
Njae, du har nog missuppfattat det. "Bananprogrammet" är det samma som multiprog. Det används för att programmera filer på kort och är ingen EMU.
Bananprogrammet används för att sätta brännaren i phonix läge
som behövs till fun kort
Klarläggande: Phoenix-läge används INTE till Funcard, däremot till att läsa originalkort , M2 m.fl.
Jo. Phoenixläge används för att kommunicera med eepromet på funcardet.
Du använder INTE Phoenixläge för att bränna funcard, heller inte för att läsa ext.ee på ett funcard!Ursprungligen postat av pressvempa
![]()
majos :smile: :smile:
När man läser ut extee med slipstreamed används phoenix läge. tror det va det han syftade på.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Precis det jag menade. För att få ur infon med editorn måste mp ställas i phoenixläge.Ursprungligen postat av JohanF
Jag använder funmagic, när jag läser extee i slipstreamfilen & då behövs inte phoenix!![]()
majos :smile: :smile: