Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bra prishöjning...

  1. #1
    kada
    Gäst

    Bra prishöjning...

    Nu höjer dom kortavgiften MED 68%!!!! och tror att det ska bli attraktivare att betala för detta????
    Låter som om att systemet ska bli säkrare...mig veteligen är det stabilt och säkert....Dom verkar veta hur man gör för att skrämma bort betalande kunder! :twisted:

  2. #2

    Re: Bra prishöjning...

    Citat Ursprungligen postat av kada
    mig veteligen är det stabilt och säkert....
    Säkert?
    När man kan lära katten att göra ett kort :lol:

  3. #3
    kada
    Gäst

    Nu var det inte att det vart svårt att bränna jag menade med

    Utan dom säger att dom byter kort för att vi som konsumenter ska få en "säker och stabil" sändning utan störningar...och det menar jag är redan IDAG säkert och stabilt!
    Så detta är bara ett sätt att få mer pengar samt svårare att göra piratkort...har inget med att bilden är dålig tex. 8)

  4. #4
    De har ju hela tiden påstått att vi får betala mer för våra kort än vi borde p g a piratkopieringen. Nu när de sannolikt sätter stopp för kopieringen så höjer de priset i stället. Snacka om logisk kullerbytta :evil:

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss