Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Vart finns det nya D2-MAC koder

  1. #21
    hur gör jag ett nordic 3.14 då ?

  2. #22
    jag har den inställd på Thor och jag får en kodad bild i rutan MEN koderna fungerar inte. Vad finns det mer att göra????????

  3. #23
    Om det är koderna som det är fel på så är det problem, för jag har inte tittat på analogt dom sista 4-5 åren

    Har sett på andra ställen att det finns folk som säger att dom kan se femman fortfarande utan omkodning och andra som säger att dom inte kan se

    Det borde väl vara fler än ni två som tittar analogt här så det är bara att hoppas att det är nån som kan reda ut vad som gäller

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av triax
    Jag har gjort ett d2mac kort på ett guld kort, och jag får in 3+ 3:an z tv men inte 5:an som jag var ute efter, jag undrar om man ska ändra kod mellan ecm och ecs manuellt eller går det automatiskt, har provat allt men får ingen bild, jag hämtade d2mac hex från Sat-key team i förgår.
    Om du har lagt filen på ett guldkort och har bild på Tv3Sverige och Ztv så är det Sirius .

    Femman liggar på Thor , samma som Tv4 .

    Du kan växla mode på guldkort 1117 for ecm(tv3)
    2227 for ecs ( Femman )

    Lycka till :wink:
    Mvh . Matex

  5. #25
    jag testade koderna igen idag och då fungerade det MEN när jag byter kanal så tas kanalen bort vad ska jag göra??

  6. #26
    Ställ dig på den kanal som du vill se och slå i koderna som Matex säger eller dra ut kortet och sätt in det igen då brukar det också skifta mellan ecm<-->ecs

  7. #27
    Tack nu fungerar det skitbra, Ett stort tack till alla som har hjälpt mig!!

Liknande ämnen

  1. Finns det koder till ART
    Av Samoth i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 15:04
  2. new key 21 finns under koder
    Av djam i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-16, 14:24
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 22:08
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 14:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss