Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: 20 : e NOVEMBER

  1. #11
    @PsyCor

    Japp.

  2. #12
    PsyCor
    Gäst
    Fan vad jag vart glad när jag hittade forumet sent igår natt. Hade tappat bort sidan och när jag sökte så hittade jag inte det.

    Jäkla schock man fick då man läser att allt kommer sluta funka

  3. #13

    Re: En Tanke...

    Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    Jag har fått info. om att alla inte fått comHems nya ännu.Kan det vara så att efter alla inom ett visst nätnummerområde fått sitt nya kort att det gamla släcks ner för det nya bara i det området?
    Jag tycker dock det låter som mer jobb för dem.Så troligen väntar de på att alla fått korten och släcker det gamla för alla samtidigt..
    Kanske är det så illa att samtliga har det nya "blå" efter denna dag och någon gång under kvällen kanske det rasslar till,mycket spännande!
    Någon som vet något intressant? :doh:
    Stämmer! En arbetskamrat till mig fick sitt kort så sent som i förrgår. Så vi får väl hoppas att det funkar ett tag till.... :roll:

  4. #14
    Ingen rök utan eld...

  5. #15
    Lexx
    Gäst

    Re: 20 : e NOVEMBER

    Citat Ursprungligen postat av simpsons_2002
    Har för mej att jag läste för en sådär två tre veckor sen här på forumet i någon tråd att alla piratkort kommer sluta fungera den 20 november... det stod att det nya systemet träder i kraft då...

    20 november är det idag och mina funkar perfekt fortfarande... Någon mer som har läst något liknande här eller???
    Det som jag hade läst på comhems hemsida var att gamla systemet skulle sluta att fungera så fort man hade fått ut alla de nya korten till comhem kunderna, och att man hade räknat att det skulle vara först slutet av november men nu säger man att det skulle vara slutet av december.

    Alltså pirat korten kommer att sluta fungera då när dom drar strömen ur gamla systemet.

  6. #16
    hoppas det blir så... i så fall har man åtminstone en månad till på sej att tiita på "Free TV" :lol:

  7. #17
    camelot999
    Gäst
    Batyder detta att det idag fortfarande funkar med gamla systemet?
    Jag har en descrambler i min dator som jag inte får igång, jag trodde det berodde på att de redan släckt, men så är det alltså inte?!?
    /C

  8. #18
    jepp det gör det... hörde rykten att de kommer fortsätta funka tills i slutet av december..

  9. #19
    camelot999
    Gäst
    Woot det var snabbt svar :-)

  10. #20
    fick det nya kortet för ca 3 veckor sedan, i torsdags slutade både guld och orginalkort att fungera. dom släcker nog ner hela serier när dom är levererade :cry:

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 16:34
  2. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 21:17
  3. [LÖST] 20 november....Nu släcks sytemet hos ComHem:(
    Av K-BoB i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 19:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss