Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: villka filer??

villka filer??

hej villka filer ska jag ha om jag ska fixa ett boxer-kort?? Är inne på en sida där finns tre (knappar) till olika hex-filer den ena vet jag är till viastats utbud. men om jag ska ha till boxer vet jag inte villken jag ska välja. dom ser ut följande. ''Seca/allcam-hex'' och ''Senda/comhem''.

sedan har jag en fråga om jag köper en Sagem ITD632
    kan jag då få in boxer och comhem??? eller bara boxers utbud? om ni vet någon digital tv motagare som funkar både till boxer och comhem får ni gärna säga till

Tack på förhand :wink:

kan inte ta bort det här någon modedator får göra det...

har bara några små frågor till bara. Fick ett M-II kort av en bekant. som ni ser är det här kortet ganska dyrt så det måste väll vara ett kort man kan ha annvändnig för eller? Är det ett sånt här kort man ska ha till digital tv? om inte har ni några bra förslag vad man ska ha? Har typ åtta silver kort hemma men dom är väll inget att ha till digital tv?

Den dekodern är för digitala marknätet aka Boxer. Finns mig veterligen ingen som har både DVB-T och DVB-C. Däremot finns en som har DVB-S och DVB-T, så man kan ta in både satellit och digitala marknätet.

Silverkort kan nog fungera, om du inte har en Noka 212T där funcard och slipstream är den bästa kombinationen. Funcard/slipstream verkar fungera utmärkt för de flesta dekodrar. Åtminstånde tills de spärrat de gamla korten och bara de nya oknäckta orginalkorten fungerar.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Medlem Bozzes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Tackad
    4 gånger
    Hej!
    Jo det finns en box som faktist har DVB-T ,DVB-C och DVB-S ;-)
    KiSS DIVINE heter den och här kommer en länk till den :
    http://www.kiss-technology.com/?p=divine&v=users

mvh
    Bosse

ps
    Om länken bryter mot reglerna så ta bort den

Spännande. Kiss har ju lite andra roliga produkter också.
    Vet du om Divine är släppt än, och iståfall var man kan köpa den?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Den verkar ju klart intresant. Frågan är ju vad den kostar sen....
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Medlem Bozzes avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Tackad
    4 gånger
    Hej!
    Jag har mailat runt till div ställen och den ska vara på gång, jag tror inte att den blir så dyr efter som den bygger på Ca-moduler dvs.den har ingen inbygd cam.
    mvh
    Bozze

Tack för alla svar men har inte fått svar på vilken länk jag ska välja :cry:

Citat Ursprungligen postat av braindead
    Tack för alla svar men har inte fått svar på vilken länk jag ska välja :cry:
    Är du blyg eller, varför inte prova?
    Senda = Boxer

Liknande ämnen

1. villka koder ska jag använda ?
    Av depptr0tt i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 11:20
  2. filer
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 16:44
  3. nya filer
    Av bjel7596 i forum Canal Digital
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-11-16, 19:32
  4. Hex-filer.. Help?! :p
    Av Mora_Di i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-30, 12:31
  5. [LÖST] filer
    Av Joha i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-18, 18:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss