Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: mecapic?

  1. #1

    mecapic?

    på stop stop står det mecapic vad är det för kort ?
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  2. #2
    Hmmm vet inte om du blir så mycket klokare men megapic = megapic :?

    Det var en korttyp som såldes för ett par år sen och inte finns att få tag på längre

  3. #3
    Varför togs dessa bort från markanden? Jag köpte ett megapic kort för Comhem ca 1 år sen, funkar i alla väder. Min systers guldkort har lagt av på nästan alla kanaler, men vårt kort funkar hur bra som helst. Känns som megapic var riktigt stabila, har kollat efter nån som har dom den senaste tiden, men då va dom borta från markanden tydligen då. :cry:

  4. #4
    någon som vet var man kan köpa dessa kort? tack för ni svarat
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

  5. #5
    @skanekrille
    Ska du hitta nått så är det om någon säljer sitt eget för dom finns inte mer på marknaden

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss