Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: vad ska jag köpa?

vad ska jag köpa?

Nu är det så att jag har fått pengar och äntligen ska jag köpa en boxer eller comhem box. Men då måste jag fråga villken ska jag ta? frågade i en annan tråd om det fanns någon dekoder för både boxer och comhem. Det fanns det men jag vet inte om jag lägger ut några större summor på en sådan.. Skulle helst villja ha en comhem-box pga.ppv kanaler som dock inte boxer har. Men korten ska/har ju slutat fungera nu. Jag vill ju inte köpa grisen i säcken, med tanke på att ingen vet ju hur lång tid det tar för dom att knäcka systemet. Men om jag köper en boxer nu och köper en comhem box sen när/om dom knäcker koderna, Kan jag annvända ha då en satelit motagare,en boxer och en comhem box inkopplade samtidigt?

Tackar på förhand

Visst kan du det om du har

en vanlig tv-antenn +
    en parabol +
    bor i en fastighet som comhemavtal

Liknande ämnen

1. Köpa box.
    Av Dashiva i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 20:53
  2. Vad ska jag köpa för box?
    Av Larsson i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 23:07
  3. Var köpa?
    Av stalior i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 22:04
  4. Köpa M2 ?
    Av slisken i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-11-17, 07:36
  5. vad ska man köpa?
    Av bonum i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 11:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss