Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Snälla hjälp mig komma igång

Har testat det mesta! pic.hex till flashen och eeprom.hex till external eeprom, med Goldcard och bockat ur internal eeprom

Dataflödet

Prova att ändra på dataflödet i enhetshanteraren. Jag hade problem med min Cardpro (iofs inte usb) så fick jag tipset att sänka dataflödet och vips.....går det att bränna. Är det så att du har XP som op-system så brukar det vara "bråkigt" har jag hört. Har du möjlighet så prova ngn annan dator med annat op-system.

Hur sänker jag dataflödet? Var det External EEPROM som inte ville? Blir mer o mer irriterad över skitlådan

Har iaf testat på morsans win98 maskin samma sak, man kan inte hmm... Skriva eller ta bort på External EEPROM

Och nu vill inte den jävlen läsa av kort längre heller i Xp!

startade Cardpro USB precis och vad händer då? Jo min trådlösa mus vägrar fungera, men det löste sig genom att starta om datorn. Blir till att dra till stället jag köpte grejorna och prata lite...

Liknande ämnen

1. Komma igång
    Av RedRay i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 19:43
  2. Komma igång
    Av 40hz i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 07:04
  3. Hjälp att komma igång med DB500C
    Av templo i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 20:06
  4. DM-500c Komma igång.
    Av balderis i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:34
  5. Komma igång!
    Av bn i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss