Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Bästa alternativet?

  1. #1

    Bästa alternativet?

    Tjena allihopa,

    Nu när comhem har gjort livet surt för oss så kommer man ju missar mängder av fotboll :-/
    Tycker att det är så extremt dyrt med dessa kanalerna, så därför skulle jag hellre vilja se alternativ.

    Vilka alternativ finns det till comhem? Och vilket är isånafall det bästa?

  2. #2
    Det är väl hugget som stucket. Som det ser ut nu så kommer Canal+ visa Allsvenskan nästa år. Och den kanylen finns ju hos både ComHem och Boxer.

  3. #3
    bästa är väl att vänta och se vad som händer..

  4. #4
    för min del blir det boxer....bra mottagare (nya) finns för 1.5k...om dom fortsätter med det nuvarande systemet i 5 månader så räcker det för mig...annars kan man alltid sälja boxen för nån slant
    /peace!

  5. #5
    bästa alternativet är väl att skaffa canal +& PPV för 198 +80 kr ...då får du all PPV om jag förstod det hela rätt ....

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av fade74
    bästa alternativet är väl att skaffa canal +& PPV för 198 +80 kr ...då får du all PPV om jag förstod det hela rätt ....
    Hur fick du ihopp det där ???? :wink:
    Mvh // tropical

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av fade74
    bästa alternativet är väl att skaffa canal +& PPV för 198 +80 kr ...då får du all PPV om jag förstod det hela rätt ....
    Du förstod nog fel.
    80:- får Du se en hel match för på PPV. (betala per titt)

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av PePe
    Citat Ursprungligen postat av fade74
    bästa alternativet är väl att skaffa canal +& PPV för 198 +80 kr ...då får du all PPV om jag förstod det hela rätt ....
    Du förstod nog fel.
    80:- får Du se en hel match för på PPV. (betala per titt)
    Om jag inte misstolkar det som sagt så kommer man att kunna teckna ett månadspass för 80kr och då få tillgång till alla matcher som sänds via PPV. Det krävs dock att du redan har ett abbonnemang på Canal+...

    Läs mer här:
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...390391,00.html

  9. #9
    MALMÖBO
    Gäst

    80:-

    De e som "Grandstoff" säger, betalar du 80:- i månaden får du tillgång till en massa matcher förmodligen alla som sänds "PPV".
    Dock måste du abbonera på C+ tidigare, i CH:s fall ex. Boxhyra + C+ + 80:- så blir det ungefär 370:- / mån. :shock:

  10. #10
    Köp en box för 495 spänn ... så slipper du boxhyra .. då blir det 198+80 = 278 spänn / månad ... det är inte sååå farligt med tanke på att man får se så mycket sport och film ... iofs inte gratis .. som nu ... 8)

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 20:35
  2. Stäng av alternativet borta.
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:57
  3. Billigaste alternativet?
    Av Orfeous i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 21:48
  4. bästa antennen?
    Av danema i forum Boxer
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2005-05-23, 10:11
  5. den bästa
    Av the master i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-07, 08:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss