-
Färsking
piratbox
Jag fick erbjudande av en kille inne i parabol affären att köpa en box med någon sort modul installerat i boxen och alting skulle funka i minst ett år till.Någon som vet om detta är mögligt?
-
Seniormedlem
Låter tveksamt. Det är säkert en blocker han erbjuder dig, men jag har varken sett eller hört att en sån har fungerat. Funktionen av en blocker ska vara att du har ett nytt kort med 2 veckors frivisning och blockern ska då förhindra att kanalerna försvinner när efter 2 veckor. Att han säger attt det kommer att fungera ett år till tar jag för "Bullshit". Men för tusan...testa om det inte kostar dig nåt extra.
-
Färsking
han vill ha 3200 för boxen med blocker.
-
Seniormedlem
Ja. Då kan du lika gärna ta fullt abb och betala ungefär lika mycket. Nej...skit i det!!
-
Seniormedlem
Känner du killen så kör på...
...annars tycker jag att du skall avvakta lite med Blocker lösningen.Det spekuleras mycket om blocker just nu ,men hört väldigt få som lyckats.Även om det säger att det funkar,kan man lita på det?
Jag tror man skall vänta lite,ha lite is i magen innan man ger sig på blocker historian framförallt nu ibörjan av systembytet.Det är ju precis nu det är ockerpriser på ev. lösningar.De passar på så länge det inte är publikt!//MVH :shock:
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler