Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: nokia 9321s problem

  1. #1

    nokia 9321s problem

    Har en nokia 9321s med en ca modul för viasat men kanalerna kommer bara in ca 10 sekunder sen försvinner dom, någon som vet vad det kan vara för fel eller som vet vilka filer som funkar, använder nu gk med redcam filer.

  2. #2
    Är det hämtade filer på nätet kan det bli problem om de är krypterade. Har du gjort egna ska du ha med serienumret i providern.

  3. #3
    Miss av mig! Whiskeyn tar ut sin rätt . Du kan använda dig av geo34 som finns att hämta här. Se till att skriva in hela ua:t. Det ska fungera kanon för jag har själv haft en 9321.

  4. #4
    Det ska fungera kanon för jag har själv haft en Whiskey !!!

  5. #5
    Vet inte riktigt hur jag besvarade den här tråden. Jag har gjort kort för Nokia 9321. Jag har aldrig ägt en.. . Med rätt cam ska det fungera med vanliga geo filer och serienummer inlagt. Hur i hel...ete fick jag till det igår?? :roll: :roll:

Liknande ämnen

  1. Nokia 9321S
    Av acey i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-28, 06:27
  2. Nokia 9321S
    Av tubbe i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-19, 11:48
  3. problem med viaccess o funcard på nokia 9321s
    Av cat560 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 16:39
  4. Nokia 9321s
    Av musse64 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 09:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss