Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ingen svart ruta...

  1. #1

    Ingen svart ruta...

    denna vecka heller.Comhem har fullt ös med att gå igenom kort som inte fungerar och byta ut dessa.Vill och kan inte lägga ut min källa här.//MVH :lol: :lol:
    c-c
    Aldrig hata. Bara Älska.

  2. #2
    Har Du nån info om hur lång tid det tar då?

  3. #3

    Har faktiskt ingen aning...om hur lång tid och...

    hur många kort det gäller.Sen är det ju så att ganska många inte ens har testat sitt nya blåa orginal kort,då hobbykorten funkat & rullat på bra parallellt med det nya systemet.Man har ju heller inte velat sätta igång de 14 dagarnas frivisning av alla kanaler för tidigt.Kanske vore det ändå en bra ide att testa dessa innan de hinner köra igång enbart det nya Conax systemet.Vad vet jag?Men kanske borde de få några icke fungerande kort på fredag eller måndag också,för att vinna lite tid!//MVH :? :idea:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  4. #4
    Jag är glad så länge det rullar. Det har gått så många rykten om att den och den dagen blir det svart i rutan, så man orkar inte bry sig om det längre.

    Att det blir svart råder ju ingen tvekan om. :cry:

    Om man orkade gå igenom vad man sett fullkommligt gratis så blir det ju ett par kronor. :twisted:

Liknande ämnen

  1. Svart ruta med kort
    Av Greyhound i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 09:11
  2. Svart i ruta
    Av storfors i forum Viasat
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-04-29, 15:17
  3. Svart ruta...
    Av Videoguard i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-12, 16:14
  4. Svart Ruta.
    Av pkgh i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 18:56
  5. Svart Ruta!!!
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-23, 16:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss