Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: viasat-humax

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

viasat-humax

hej jag har en humax 5300 .och har ett gold card bränt det med multiprogram 1.20.det kommer väldigt offta rutta med att kanalen är koddat.eller kanalen sändes ej.sedan efter en liten stund kommer bilden igen och detta händer ibland varje 2min och ibland 3 gånger på 30min.vad ska jag göra för att slippa detta.det är välldigt jobigt.är tach sam för alla svar :? :?

hmmm, har en humax 5350 och får fel av samma typ som du beskriver. Har sökt efter en lösning, bla genom att progga om kortet med olika filer men ej med framgång. Så detta måste vara nåt humax relaterat broblem som jag tyvärr ej har någon lösning på. MEn det borde vara fler "humaxare" som upplever eller har upplevt samma problem.

/klas

byt till funcard

Liknande ämnen

1. Humax
    Av gure i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 00:05
  2. Humax F1-VA
    Av masse_2004 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-30, 15:16
  3. Humax
    Av NASA i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-25, 10:12
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53
  5. humax
    Av anders501 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 17:51

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss