Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kan det vara möjligt?

  1. #1

    Kan det vara möjligt?

    Läste nyss Bassmans svar på inlägget "boxer eller comhem" i övrigt, om jag förstod honom rätt så ska det va möjligt att få comhem utan att man e ansluten? (DVS att det står på comhems hemsida att ens adress inte är det)

    Är det någon mer än bassman som har erfarenhet av det här? Det verkar ju rätt konstigt...

    MVH Sarre

  2. #2
    Låter ju mer än väldigt konstigt. Finns inte signalen så finns den ju helt enkelt inte, å då kan det ju omöjligt funka :roll:

  3. #3
    $k8ir8
    Gäst
    Och finns signalen så finns den ju!

    Jag kollade precis på http://weborder.comhem.com/weborder/...vletController och enligt den sidan så har jag tyvärr inte ComHem. Men det funkar lika bra som alltid...

    Min gissning är att sidan kollar om ens kåk är ombyggd för returtrafik i kabelnätet, något som ju inte behövs för att bara kolla på TV.


    Så mitt tips kvarstår: har du comhems analoga grundutbud så låna en box och kolla om det funkar. Det gör det för mig iaf!

  4. #4

    finns det analogt så finns det

    Antigen så är man ansluten till ComHem, eller oxå inte, så enkelt är det, de har inte ett nät för analogt & ett för digitalt.

    De har väl helt enkelt ett fel i sin databas, och missat att er fastighet är ansluten...
    LP

Liknande ämnen

  1. DM 600-C är det möjligt
    Av helio58 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 14:21
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 14:34
  3. Är det möjligt?
    Av rishult i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 14:36
  4. är det möjligt?
    Av elgava i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 21:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss