Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Thomson fjärrkontroll

  1. #1

    Thomson fjärrkontroll

    ops: Min original har ramlat i golvet för sista gången nu .... Någon som vet var man kan få tag på en fjärris som funkar ihop med boxern?? Har provat 3 olika varianters "all-in-one" kontroller nu men ingen hittar boxen ?? Skulle väl helst vilja få tag på nån orginalfjärr om det finns ! (THOMSON DTI 353 TH )

  2. #2
    Kolla på NETTOSAT dom kränger en för 278:- om den nu inte går att få tag på i en vanlig radio/TV affär

  3. #3
    NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??

  4. #4
    Dante90
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av belgare
    NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??
    Tror inte någon annan fjärr fungerar till Thomson. När jag med datorn undersökte signalerna så var de helt annorlunda mot alla andra märken. Thomsons fjärrkontroller sänder iväg en hel hop med pulser/signaler, medan andra bara skickar iväg en kort burst. Det är därför det tar sån tid för Thomsonboxen att reagera på fjärrkontrollen.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Dante90
    Citat Ursprungligen postat av belgare
    NETTOSAT har inga hemma , har någon något annat tips , kanske nån "all-in-one" som fungerar till boxen ??
    Tror inte någon annan fjärr fungerar till Thomson. När jag med datorn undersökte signalerna så var de helt annorlunda mot alla andra märken. Thomsons fjärrkontroller sänder iväg en hel hop med pulser/signaler, medan andra bara skickar iväg en kort burst. Det är därför det tar sån tid för Thomsonboxen att reagera på fjärrkontrollen.
    Thomson har egna 3 in ones...jag har en som fungerar bra..köpte den genom telia fördel! Nu finns det dessutom en nyare version som klarar 5 in one

Liknande ämnen

  1. Seg fjärrkontroll
    Av Tonny11 i forum Dreambox
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-01-04, 23:41
  2. fjärrkontroll till Thomson box
    Av isso38 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 11:06
  3. fjärrkontroll
    Av hälge i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 18:04
  4. fjärrkontroll ???
    Av Esad i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 19:50
  5. Fjärrkontroll
    Av Xhail i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-21, 12:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss