Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Problem?

Mastern
    Gäst

Problem?

Är det bara jag som har problem? får inte in en enda kanal me Viasat (genom conax, me vacses modul) ..
    Alla kanaler har försvunnit för min del .. Nån annan som har samma problem?
    Har f*n card, & inte haft detta problemet tidigare, alla kanaler försvann igår, kvittar om jag bränner om, funkar ändå inte.. Håller viasat på att koda om eller nått?

Kalle

gör en kanal sökning om du inte hittar via kanaler så har huyudet eller delaren brakat

Mastern
    Gäst

Har gjort det.

Har gjort en ny kanalsökning, men det fungerade ändå inte. Vad är då fel? förståd inte va du skrev, du som svarade
    För det fungerade hur bra som helst, sen helt plötsligt slutade det att funka, gjorde ny kanalsökning, kollade efter nya koder ifall viasat uppdaterat sina koder, men det hade dom inte. Vad kan nu vara fel, om något är sönder, är det något jag kan få av Canal Digital, om det är deras produkter som gått sönder.

Tacksam för snabbt svar!

Mvh
    Kalle

Mastern
    Gäst

Tillägg på problem!

Saken är den, märkte det nu, att det finns TEXT på Reality TV, men ingen bild, om något varit sönder, hade väll inte texten synts? Lixom man kan se på dom info kanalerna för viasat (dom stillbilderna "VIASAT") Men, jag får ej fram tv3 (ej heller norsk, dansk) & tv1000, där e enbart text opå alla 3, samma som på cinema, alla 3 där med. men på Ticket, är det ingen text, utan enbart svart bild. Jag har försökt att bränna om kortet ett flertal ggr, men det hjälper inte, använder F*n kort & f*n card brännare. Nån som vet vad som kan va fel? Viasat har inte uppdaterat koderna nyligen ? För det har jag missat isåfall, slutade somsagt att fungera i förregår!
    tacksam för snabbt svar!

Mvh
    Kalle
    (ICQ 9468358)

Ha d fint alla. hoppas på svar som löser problemet. har bara femman, & d e rätt drygt nu ;(

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss