Enligt vissa här inne så har dom inte byt system utan bara koder ! Om det är så kommer det då att finnas nya koder att tillgå ? Och om man har ett Gold Galaxy kort är det då för gammalt ? Kortet är köpt juni 2003. Är väldigt tacksam för svar..
Enligt vissa här inne så har dom inte byt system utan bara koder ! Om det är så kommer det då att finnas nya koder att tillgå ? Och om man har ett Gold Galaxy kort är det då för gammalt ? Kortet är köpt juni 2003. Är väldigt tacksam för svar..
Hoppas att det är en omkodning bara.
ja hoppas verkligen de bara e en omkodning..som en smart jävel knäcker upp..skulle vara så skönt..men comhem har ju sagt att de skulle byta system till december så de e väl antagligen byte av system..de konstiga e att min polare kan se vissa kanaler., jag kan inte se en enda..borde inte dom va avstängda då på hans mena jag.. :-( :bh:ray:
Pressmedelande
com hem tar krafttag mot pirating
com hem eliminerar möjligheterna att använda piratkort och byter ut alla programkort med start under sommaren 2003. Alla kunder med digital-tv-abonnemang får nya programkort till boxarna. För de som ser på tv med piratkort blir det svart i tv-rutan.
– Nu är det dags att ta i med hårdhandskarna! De som inte betalar som alla andra ska heller inte kunna se på våra digitala kanaler. Vi har under en längre tid genomfört aktiviteter som förstör för dem som tittar utan att vara regelrätta kunder hos oss, men nu stoppar vi pirattittandet, kommenterar Per Nilsson, vd på com hem.
Sverige är ett av få länder i Europa där pirattittande inte är olagligt, något som föreningen STOP arbetar för att förändra.
– Det är tv-tittarna som i slutändan drabbas av pirating. Alla branschaktörer, från tv- och distributionsbolag till manusförfattare och skådespelare får minskade intäkter. Det försvårar för tv- och distributionsbolagen att köpa produktioner, sporträttigheter eller filmavtal till sina tittare, vilket på sikt naturligtvis drabbar både kvaliteten och bredden i tv-utbudet, kommenterar Tomas Bolme, ordförande för föreningen STOP.
Alla kunder som abonnerar på digital-tv kommer automatiskt att få ett nytt programkort och kan då fortsätta titta på tv som vanligt.
För ytterligare information, kontakta:
Informationsansvarig Janna Olenius, tel: 0771 – 66 00 00.
2003-06-24
nu så vart det svart.....ops: 8) :-( :evil: :twisted: :twisted:
Ring Janna och fråga hur man knäcker Conax..![]()
Nu är det bara röda rutor på varenda kanal :evil: :evil:
Hoppas det är nån som knäcker detta system snart![]()
![]()
Tackar ComHit för denna bra sida![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitt med faaan
röd ruta hos mej på alla kanaler.... kör med funcard och goldcard... men hos min granne som bor två hus bort funkar de perfekt hos fortfarande... varför funkar hans... nån som vet
Usch va trölit!! Saknar det redan! *Snyft* *Snyft*! Hoppas att det fixxar sig snart!!
C ya all!