Sidan 9 av 16 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista
Resultat 81 till 90 av 158

Ämne: i kväll stänger comhem ner sitt gamla system !!!

  1. #81
    eurosport och dixmix fungerar samt tv4+

  2. #82
    Jobbigt :cry:

  3. #83
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    det är för att eurosport,discmix o tv4+ sänds okodat.

  4. #84
    Enligt min kontakt så var det lätt att knäcka viaccsess eftersom man kunde kopiera nycklarna rakt av. Nu trodde han att någon på Com Hem måste "läcka" vilka nycklar som används för att det ska knäckas, så det kan ta några år enligt honom.

    Vet inte om det ligger någon sanning i detta?

  5. #85
    nelde
    Gäst
    Dött va det här :cry:

  6. #86
    Alla jobbar flitigt ser jag. :shock:

  7. #87
    är det inte möjligt att detta va en test för att se vilka problem dom kommer att få och se evuntuella "barnsjukdommar" och att få alla som inte aktiverat sina nya kort att göra d genom att "stängav" det gammla systemet ett tag för att sedan köra paralellt ett tag till ?? En VÄLDIGT optimistisk tanke kanske? men vad fan här har d ju spekulerats en hel del ju så varför inte jag med

  8. #88
    schuni
    Gäst
    Sluta skriv !! Sov inte, ät inte, drick inte. Alla som vet och kan nåt. Ägna hela er tid åt att hitta en lösning till denna katastrof !!
    Kan inte leva utan mitt kort, uhhh livet suger nu. Pust

  9. #89
    eh va fan....utnyttja era två gratis veckor och lämna tillbaka boxen så får dom smaka på sin egen medicin....nöjer dom sig inte med 200 i månaden ska dom fan inte ha nå alls...

  10. #90
    schuni
    Gäst
    Jo men ganska kul att lämna tillbaka boxen precis när de gjort om sitt system. De kommer nog undra varför jag just nu vid detta tillfälle valde att lämna tillbaka boxen ! jag vet att de inte har bevis för nåt men ganska kul om flera tusen människor lämnar tillbaka sammtidigt.

Liknande ämnen

  1. Spara gamla Comhem kort
    Av skalman77 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:38
  2. Kommer comhem byta system i gamla UPC hus?
    Av zomeone i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 11:34
  3. Byter de till samma system som comhem?
    Av Robban11 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 17:37
  4. Comhem har inte bytt system!!
    Av Prince i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 17:34
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 21:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss