Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tidsbegränsad frivisning?

pingpong
    Gäst

Tidsbegränsad frivisning?

Om det är så att det är 2 veckors frivisning på det nya kortet, borde det då inte vara smart att sätta igång det under julen, när man har mer tid för TV? Eller är det så att om jag nu väntar ända till julen så kommer frivisningsmöjligheten vara borta?

Kanske man rent av ska spara kortet tills någon hittat en block så man har obegränsad frivisning?

chipwreck
    Gäst
    Nu är det ju så roligt att med teori och praktik så är det ju som det är.
    I teorin är det så att om du sätter i ditt kort på julafton så har du frivisning i 14d frammåt från julafton men i praktiken så vet man aldrig vad comhem hittar på.

Den här frågan är föresten redan besvarad x antal ggr så använd söken lite flitigare...

/ chipwreck

Vill du kunna se allt öve rJul ,så vänta med att sätta i kortet,gör inte som jag.Jag testade kortet för länge sedan, vilket medför att jag inte har några kanaler på det nu. :cry:
    To Dare is To Do

Liknande ämnen

1. Frivisning på CD?
    Av Axon i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 19:55
  2. Frivisning
    Av markusla i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 14:19
  3. Frivisning av TCM
    Av SatViewer i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-17, 00:52
  4. Frivisning
    Av rolemo i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 08:52
  5. Frivisning C+ 22/1 13.30-18.15
    Av Logh i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-18, 17:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss