Sidan 5 av 20 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 199

Ämne: Enda lösningen?

  1. #41
    Saken är den att alla behöver inte kunna den tekniska biten, men det kan behövas andra saker.
    1. Ta reda på vem/vilka som kan göra extraheringen av nycklar. Lär ju behövas rätt teknisk utrustning. Mao den svåraste biten.
    2. Kostnad för extraheringen?
    3. Utvecklingen av smartcardapplikationen.

    1 och 2 måste lösas. För 3 finns det redan folk.
    Här kan ni som inte har den tekniska kunskapen en insats... Finns det några som kan göra en nyckelextrahering (borta i Asien kanske)? Till vilken kostnad?

  2. #42
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Vi ska se om vi kan fixa en egen irc-server som vi kan använda. För att vara på Dalnet, IRCnet, eller Qnet tycker vi inte är sån bra idé.

    Vi hör av oss så fort vi vet mer ang egen irc-server.

  3. #43
    gamen
    Gäst
    Klart man vill vara med å hjälpa till ...dock så kan jag inte så mycket om den tekniska bit som många andra....men hjälper gärna till änndå om det är möjligt....säg bara vad just jag kan hjälpa till med.

    Mvh gamen

  4. #44
    Larek
    Gäst
    jag blir kickad direkt på #comhit. "Sorry, this is a restricted channel"

    Vad ska man göra för att få vara med ? :liar:

  5. #45
    jag är gärna med på det har skills i asp,sql,vb och lite c++ och webdesign! skulle kunna fixa hemsida lr nåt :P

  6. #46
    Jag är gärna med, hoppas kunna bidra med nåt, är inte särskilt kunnig inom detta.

  7. #47
    Låt oss ta varandra i handen och sjunga "We shall overcome" :wink:

    Skämt åtsido.

    Bra initiativ!

  8. #48
    vi kommer ditt "paciense"

  9. #49
    Jag är jätte gärna med. Jag har en polare i Chile som är ett programmerings geni, han pillade en del med det förra systemet. Men jag behöver veta vad jag ska fråga honom. Jag är inte så kunnig så får jag en massa fack termer så blir det nog kört hehehe ...

    För att lösa pkt 1 & 2 som FlowDown sa tidigare, vad behöver man ungefär? Behövar man ett org.kort? Behöver man den gamla brännaren? Programmen/gränsnittet kan han lätt bygga själv men han måste veta lite mer som sagt ...

    I msn finns jag under: mrmallis@hotmail.com ... om ni vill svara mig direkt vill säga ...

  10. #50
    hur många av er sitter på Quakenet på irc? och varför inte skaffa en Secret kanal som alla som ska hålla på med detta projekt finns i? och de som vill vara med får helt enkelt fråga efter den. Då får vi ett minimalt antal användare där som enbart håller på med det där.

Liknande ämnen

  1. Tv4, SVT1&2 är enda som funkar!?
    Av rahkko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:46
  2. Är Linux lösningen?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:08
  3. Är Strong 8700 den enda..?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-11, 20:55
  4. just nu enda sättet.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 22:06
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 01:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss