Sidan 18 av 20 FörstaFörsta ... 81617181920 SistaSista
Resultat 171 till 180 av 199

Ämne: Enda lösningen?

  1. #171

    Hur hade ni tänkt

    er att detta skulle gå till? Skulle man samlas på ett ställe och arbeta tillsammans eller via olika chatprogram?

    Vi måste ju tänka på att det finns ju även ICKE önskvärda medlemar här som på andra forum som ingår i STOP eller vart bolag för sig (comhem, viasat, boxer samt CanalDigital).

    Dom är knappast så dum så att dom låter hos vara på diverse forum eller hur.
    Så min fråga hur skall man skilja fåren från vargarna??????

    :roll:

  2. #172
    icep87
    Gäst
    Ja du har ju rätt... Patrik E. hur ska man kunna skilja... Jag ställde den frågan innan... Men fick tyvärr inget svar.. Man kan ju inte samlas direkt på ett ställe jag bor t.ex i Malmö.. det får nog bli som crew skrev innan att vi skapar en ny tråd här.. bara för vissa medlemmar.... Ja det kan vara lite jobbigt o prata inne på forum.. Ja men så länge snackar alla.. men det händer inget... Helt Tyst! Inget nytt om korten och det verkar som ingen gör något... "tråkigt"

  3. #173
    ComhitDala
    Gäst
    Man får väll göra som i da "hood" utföra ett brott för att visa sig värdig. :twisted: ..... Nej allvarligt talat blir inte lätt att hålla stop och comhem spioner här ifrån.

  4. #174
    icep87
    Gäst
    Ja lätt blir det inte...! de har du rätt i...! Men vi måste göra vårt bästa! Men innan de kommer på oss.. så har vi redan knäckt skitet "hoppas"

  5. #175

    Jo,Jo

    självklart arbetas det många timmar på detta.Det finns folk som lägger ner hela sin fritid på detta."crew"bla.Men de har ju fullt upp att rensa bland alla skittrådar som startas hela tiden.Där vi vuxna människor håller på,likt politiker,att kasta skit på varandra istället för att enas med positiv anda och samarbeta istället.Märk att jag skrev VI för även jag är säkerligen skyldig till detta.Jag har en dröm att vi skall kunna ha 2 fungerande ställen där vi kan växla våra kunskaper och ny information som vi samlat ihop.
    Jag tänker mig en pyramid.På toppen sitter våra experter.De som hållt på med programmering av kort i ett stort antal år.De som har otroliga kunskaper om conax etc.De som verkligen har förmågan till att kunna samarbeta utan slänga skit på varandra.Detta stället skall vara helt låst för alla utan våra experter.
    På botten av pyramiden finns en annan viktig del.Det är där alla,som jag kallar det "Jägare" skall samlas.Det är där som vi,även jag själv,skall utföra vårt arbete.Vi som inte är så kunninga med programmering,inte har så speciellt stora kunskaper eller har små erfarenheter kan ju iallafall bidra med att söka ny information.Nya spekulationer till våra "hövdingar",expekter i ämnet. Vad jag menar är att Jägarna samlar in allt vad de bara kan i vårt ställe.Detta skall inte vara låst.Hövdingarna hämtar vår info. och diskuterar vidare på detta i sitt "låsta" ställe.
    Islutändan om våra hövdingar lyckats lösa mysteriet om Comhems lilla blå skall Deras ställe låsas upp.Men bara för de "jägare"som varit aktiva.På såvis vis tror jag att vi kan få igång ett mycket bättre sammarbete.Vi jägare,nybörjare,kalla det var du vill får en fin belöning för vår jakt.Hövdingarna skall ju även dem självklart få en fin belöning.Detta kan ju vi jägare diskutera vidare på.

    Hoppas alla förstod vad jag menade här ovan.Detta är ju min dröm.Frågan är bara om det går att utföra praktiskt?Vad tror Ni kamrater?//MVH :idea: :bh:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  6. #176
    freddekung
    Gäst

    Ämne: Det där var det bästa som har stått på länge

    Hej

    Ovanstående var nog det bästa jag har hört på länge
    Jag har själv bara följt det här forumet men inte känt ett så stort behov av att skriva ett inlägg typ (jag är med men jag kan inte så mycket)det känns som om alla som inte längre har fria kanaler vill hjälpa till så mycket dom kan
    Så om vi kan spola alla hacka på varandra inlägg och dyl. och koncentrera oss på vad vi behöver göra så kan vi sätta igång

  7. #177
    Mr.F. : Bra sagt.

    OK, för er alla som gärna hjälper till:
    Här kommer första uppgiften (if you choose to accept it, Jim ). Hitta en kontakt som kan åta sig att öppna kortet. Jag tror jag har sett det någongång på nätet, men tappat bort länken...

  8. #178
    icep87
    Gäst
    Ja gubbar! Igång nu! Nu har Mr. F sagt va han tycker... så igång o sök så mycket info som ni ens kan... "Jägarna" Hoppas crew skapar en ny tråd till det...

  9. #179

    Matnyttigt

    Det kommer inte särskilt mycket matnyttig information på denna sida numera utan alla verkar bara gnälla, klaga istället för att prata konstruktivt om det som vi alla vill ha. Gratis titt på comhem. Prata mer om hur detta conax system skall eller när det kommer att knäckas. Är det möjligt eller är det helt nattsvart? Själv kan jag tyvärr inget om krypteringssystem utan hoppas på smarta hjärnot här.

    lajo

  10. #180

    Re: Jag är absolut med på detta!

    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Citat Ursprungligen postat av tobias53se
    Jag hjälper till kan endel om script och sådant. Kan även proga egna säkra krypterings program. Vet endel hur Conax funkar också. Har ju lite erfarenheter efter jag slutat på CD kodsystem. Men men ni gör som ni vill. Jag nås på min email om det är så att ni vill vara med att knäcka och sprida nyklarna via de man kan lita på.

    // tobias53se

    P.S: min email är: tobias53se@hotmail.com D.S

    Ja, din intelligens har jag verkligen inget att invända mot. Du verkar vara en riktig förmåga, en stjärnspelare! Ypperlig kvalitet! Dig måste jag samarbeta med, inget tvivel om det. Jag blev mäkta imponerad av din Engelska på Conaxforumet, samt din övriga kunskap som glänste.

    http://crypt.enjoy.joint.net/cgi-bin...type=&number=1

    //Imponerad
    Hahahaha troligen fulast idag :-Þ~~

Liknande ämnen

  1. Tv4, SVT1&2 är enda som funkar!?
    Av rahkko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:46
  2. Är Linux lösningen?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:08
  3. Är Strong 8700 den enda..?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-11, 20:55
  4. just nu enda sättet.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 22:06
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 01:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss