Comhem aktivera i går ett test på nya systemet, och kommer att gå tillbaka till det gamla i helgen. Så vi kan se lite free tv ett tag till i alla fall
Dom fick en del strul med sina kort + att alla har inte fått sina nya kort ännu.
Comhem aktivera i går ett test på nya systemet, och kommer att gå tillbaka till det gamla i helgen. Så vi kan se lite free tv ett tag till i alla fall
Dom fick en del strul med sina kort + att alla har inte fått sina nya kort ännu.
Har dom inte frivisning i två veckor på dom nya korten på allt utom ppv ????
Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm
Är du säker på denna information?
Om inte annat så visar det väl sig...
-----------------------------------------------------
Det här ska nog gå o lösa.............
------------------------------------------------------
Låter ju ganska troligt att dom gjorde detta för att tvinga alla abonenter att använda sina nya kort. då får dom ju in felanmälningarna snabbare och kan släcka det gamla systemet för gott snabbare.
När i helgen byter dom tillbaka till det gamla?
Och du har fått NFO från en säker källa ? 8)
"KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"
fan hur orkar alla sitta o spekulera!? S*'
ganska roligt dock att läsa endel svar som e spiksäkra på sin sak men 1 dag senare blir de inte så *LOL*
he he he
Lite Info. men jag tar inga ansvar för nedan skrivna rader
Låter ju ganska troligt att dom gjorde detta för att tvinga alla abonenter att använda sina nya kort. då får dom ju in felanmälningarna snabbare och kan släcka det gamla systemet för gott snabbare.
Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm
Ursprungligen postat av Mach 1
Skriva samma som andra redan gjort? BRA!
lite ny info e aldri fel!
Eller va du ironisk? isåfall vare skitkul, annars korkat 8)
När folk börja agera som att deras vänner är deras fiender då har de gått för långt. Låt inte aggresionen gå ut över varandra.....tänk er för istället!
//Stimo