Sidan 7 av 8 FörstaFörsta ... 5678 SistaSista
Resultat 61 till 70 av 77

Ämne: comhem24.zip??

  1. #61
    Det är inte alls säkert den kan förlänga frisvisningen bara för att man kan förkorta den. Att logga en befintligt transaktion som öppnar ett kort o sen reproducera den på ett annat kort är inte samma sak som att kunna skapa en ny "öppning" i framtiden, ännu svårare om kortet redan är öppnat.

    Pessemisterna är snarare realister i det här fallet. Kanske CHem själva skrev comhem24 för att skratta på fikarasten åt alla posts här?

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av Polisen
    Om programet kan förkorta gratisperioden borde det kunna förlänga den också. Skulle inte förvåna mig om pessemisterna här inne kommer från ComHem.
    Önsketänkade. Jag är inte från Comhem, jag är bara realist. En såg kan förkorta en planka, men inte för den skulle förlänga den. Förklara varför card.exe kan förlänga perioden bara för att det kan förkorta den.

  3. #63
    thorwak, de kanske också kan skratta åt att de utan problem
    kan ta 500 kr den dagen då kortet ska skickas tillbaka pga. att det modifierats. Skulle ärligt talat inte förvåna mig ifall comhem själva gjort programmet...
    La verdad es la verdad

  4. #64
    Man klipper sönder kortet innan man skickar det till comhem. Problemet löst

  5. #65
    Jo det är klart, men hur förklarar du anledningen till varför du klipper kortet i två delar precis över chippet?
    La verdad es la verdad

  6. #66
    Det är nu två veckor sedan ComHem bytte system.

    Det borde alltså visa sig snart om comhem24.zip
    var båg eller inte.

    Kan någon bekräfta? Får ni ytterligare 2 veckor frivisning?

    /tuzze

  7. #67
    Tuzze: Nej, det blev ingen frivisning alls istället eftersom kortets frisvining aktiverats "bakåt" i tiden.

    F.ö. borde det framgått om du läst tidigare inlägg men det är ju som vanligt

  8. #68
    Är det verkilgen dags att släppa spåret med detta program?

    Om det nu är så att frivisningen blev förkortad eller att det inte
    blev någon frivisning alls så är väl det ett steg framåt ändå?
    Då finns det ju bevisligen ett program som kan skriva i det
    nya kortet.

    Är inte det något man borde jobba vidare med? Försöka utreda
    alla modifierbara register i det nya kortet?

    /tuzze

  9. #69
    jag har t.o.m. idag haft 11 dagars begränsad frivisning, alltså utan filmkanalerna :cry: efter att ha kört zippet

  10. #70
    stefciu
    Gäst
    Varför är det så svårt att fatta att det s.k. scriptet inte gjorde ett skit med
    era kort? Varken förlängde eller förkortade!!!!!! Sanningen är väldigt
    enkel. Av olika anledningar saknades frivisningen på många kort då de
    skickades ut. Synd att ni inte ringde och klagade då. Nu är det försent!!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss