Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: PPV-problem

orbidel
    Gäst

PPV-problem

Tänkte bara kolla om nån fler har problem att beställa PPV-sport (Leksand-Brynäs) just nu? Allt trasslar, det går inte att ringa, beställa via nätet eller via boxen.

Någon som lyckats, eller inte lyckats? Vad fan ska man göra? Vill inte comhem ha några tittare alls?

/Tobias

jag har också ringt till comhem kommer ingenstans

orbidel
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av lovecard

Snart åker boxen ut ur fönstret.

Det mest uppretande är när dom jävlarna säger "Hallå! Dags att beställa nu innan sändningen kodas!".

Ridå.

/tobias

orbidel
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av orbidel
    Citat Ursprungligen postat av lovecard

Snart åker boxen ut ur fönstret.

Det mest uppretande är när dom jävlarna säger "Hallå! Dags att beställa nu innan sändningen kodas!".

Ridå.

/tobias

Är det någon som fått igång skiten?

/Tobias

ooh fy fan vad bra detta funkar skit comhem nu kan man inte äns beställa ppv jävla idioter..!!

FAN VA DÅLIGT,HAR INTE MISSAT EN MATCH MED PIRATKORT MEN NU NÄR MAN SKA BETALA FUNKAR DET INTE:

orbidel
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av tummen
    FAN VA DÅLIGT,HAR INTE MISSAT EN MATCH MED PIRATKORT MEN NU NÄR MAN SKA BETALA FUNKAR DET INTE:

Ring till pressjouren och klaga, där går det åtminstone att komma fram.

0771-660000

Kräv att dom kodar av matcherna!

Jag är så förbannad. NU jävlar blir det canaldigital i framtiden.

/Tobias

orbidel
    Gäst

Re: PPV-problem

Fick svar idag från comhem på alla klagomål jag skickade in:

"Hej och tack för ditt e-postmeddelande

Det bästa är om du ringer in till oss om du inte kan boka på något annat sätt du kan även ringa till oss några dagar innan matchen går så bokar vi på den åt dig.

Med vänlig hälsning

com hem ab
    Kundservice"

Com Hem

Bokade Timrå-MoDo, 3 minuter innan matchen startade. 2 minuter innan matchen startade funkade det.

Trixet är att det tydligen inte går att "automat"-boka just nu pga systembytet. Man måste ringa kundtjänst på 0771-55 00 00 och uppge kund- eller personnummer.

MVH

Stefan

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss