Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Skärpning nu ....

Skärpning nu ....

Fattar bara inte varför alla dessa ONÖDIGA inlägg som har kommit de senaste dagarna.

Kan inte alla som inte har en blekaste aning om vad detta innebär bara vara still och vänta.

ÄVENom någon kommer på lösningen med det nya systemet , är ni så dumma så ni tror att det kommer att presenteras omgående eller ??????? :?: :?:

Bättre att låta comhit crew jobba i fred med det nya systemet än att ta upp deras tid med att svara på dumma frågor ? 8)
    Mvh // tropical

bra

deta är den bästa inlägg..
    jag tro att tropical har rätt...

Poängen är ju att att folk vill hjälpa till. Det är ju inte alla som bara sitter o väntar på att få allting serverat på fat utan att göra ett skit...

Citat Ursprungligen postat av Guitarrman
    Poängen är ju att att folk vill hjälpa till. Det är ju inte alla som bara sitter o väntar på att få allting serverat på fat utan att göra ett skit...
    Det är en jä.... skillnad att villja hjälpa till och kunna hjälpa till , och skriva en miljard gånger att MITT KORT HAR OCKSÅ LAGT AV
    Mvh // tropical

99% av alla som läser detta, kan inte hjälpa till.
    Kan bara vänta tills allting är klart och betala för p-korten.

Men alla kan...

...hjälpa till att inte skapa 1000 trådar ang.samma ämne!//MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

Jonas740
    Gäst

Instämmer inte riktigt....

Instämmer inte riktigt med allt här.....

Att folk ska sluta att posta en massa inlägg innan de läst de andra är nåt jag helt instämmer på...

Men med de där att bara Comhit crew kan lösa det instämmer jag inte på...

Har märkt att ingen är glad över att lämna ut info om hur alla system funkar samt hur själva tilvägagångssättet att knäcka skiten går till, om restarande 99% fick ta del av den infon så skulle fler kunna hjälpa till vilket skulle leda till att det skulle gå fortare....

Vart hittar man intressant läsning om de jag skrev ovanstående???
    Har pysslat med massa programmering tidigare och skulle vilja sätta mig in i de här oxå, lite fattar jag men inte allt....

/Jonas

Re: Instämmer inte riktigt....

Citat Ursprungligen postat av Jonas740
    Instämmer inte riktigt med allt här.....

Att folk ska sluta att posta en massa inlägg innan de läst de andra är nåt jag helt instämmer på...

Men med de där att bara Comhit crew kan lösa det instämmer jag inte på...

Har märkt att ingen är glad över att lämna ut info om hur alla system funkar samt hur själva tilvägagångssättet att knäcka skiten går till, om restarande 99% fick ta del av den infon så skulle fler kunna hjälpa till vilket skulle leda till att det skulle gå fortare....

Vart hittar man intressant läsning om de jag skrev ovanstående???
    Har pysslat med massa programmering tidigare och skulle vilja sätta mig in i de här oxå, lite fattar jag men inte allt....

/Jonas
    Det där var däremot ett jävligt bra inlägg. :P

Det finns massvis med info på nätet, Jonas.
    Det är därifrån jag har lärt mig att göra ett eget kort. Steget vidare till att lyckas få ur nåt ur de nya korten är allt för långt för mig. :cry: Men skam den som ger sig. :wink:

Det är fullständigt lysande att häcka på en massa olika forum och suga åt sig info. Men som det sagts i ett tidigare inlägg, behöver man inte posta all skit man kommer över. Det är trots allt en massa rykten och spekuleringar.

Kommer man över något konkret så kan det vara bra att lägga ut här.

Annars fortsätter vi som vanligt och svarar snällt och trevligt på varandras frågor.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss