Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Förtroende

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Förtroende

Varför försvinner trusten på ucs när man har redan fått poäng för sina delade Mk nycklar. Iof så funkar de inte nu men ,jag trodde att har man väl fått poäng för de så har man de kvar sen också .

För sökning av areas så blir man nog inte övergödd med trustpoäng.

0.09 får jag för en sökt area .

Har totalt sökt 97 st . 8) :wink:
    Mvh // tropical

Om det är trust för delade nycklar du pratar om så får du poäng så länge nyckeln är röstad över 50%... när den inte längre är det så försvinner alla poäng du fått för nyckeln (normalt 10)...

Jag har 70 i trust varav jag har fått 50 från att söka nycklar så det är inte omöjligt. Jag har bara sökt 780 areor

//Sony

Det är väl ganska naturligt.
    Du får poäng för nått som fungerar och du förlorar dom när det inte gör det längre. Varför ska någon belönas för nått som inte fungerar?

Satt själv under gårdagen och röstade ner ett par hundra MK till ComHem.
    Ska man gå strikt efter regelboken så ska den som delat ut en nyckel själv ta bort den när den inte fungerar längre, funkar tyvärr inte så bra i verkliga livet därför kan man istället rösta ner den.

Jag har nu frågat två gånger innan....vet inte om jag får ett gultkort då men i allafall..

Jag skulle vilja veta hur man lägger ut MK nycklar på UCS från en au fil.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Jag har nu frågat två gånger innan....vet inte om jag får ett gultkort då men i allafall..

Jag skulle vilja veta hur man lägger ut MK nycklar på UCS från en au fil.
    Först får du skapa en provider fil sen kör du den via MorpHex och skapar antingen guldkort eller funcard filer av det sen e det bara å bränna...

jag menar inte att göra ett kort utan att lägga ut MK nycklar på UCS så att man får lite mer förtroende.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jaha... Då får du skaffa lite mer trust så kan du lägga in nyklar direkt på sidan... Jag har 70 i trust och har tillgång till rubbet på hela UCS... Kan visserligen bero på att man e VIP juee

men jag har ju en katigori som heter läggtill nycklar antingen OP eller MK. Men vilka Mk nycklar är det som om vill ha. Vilket gör så att man få fram OP och MK?

inte för att va sån men om du har mk nycklar i en au fil (som jag antar du hittat nånstans på nätet) så finns dom garanterat redan där.

Annars leta upp vilken typ av hexfil du har o använd t.e.x picbined för att editera filen så ser du nycklarna där.

Deeeaass: Där finns nycklar över lvl 70! iaf som jag kan se

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Jaha... Då får du skaffa lite mer trust så kan du lägga in nyklar direkt på sidan... Jag har 70 i trust och har tillgång till rubbet på hela UCS... Kan visserligen bero på att man e VIP juee
    Jag kan se ett gäng som ligger mellan 70 och 80. Så jag ser mer än dig. :lol:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. förtroende UCS
    Av fagerhultarn i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 19:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss